תוכן שיווקי

פתרון ה-Predictive Flash של נימבל מספק זמינות יותר מ-99.9999% מהזמן

בזכות יכולות לימודי מכונה המשולבות במנוע InfoSight, צוותי ה-IT צריכים לטפל בתקלות כ-25 שניות בלבד בשנה בממוצע

28/12/2016 09:54
רפי שקולניק, מנכ''ל אווייה ישראל. צילום: קובי קנטור ז"ל

פתרון ה-Predictive Flash של נימבל סטורג' (Nimble Storage) מספק לארגונים זמינות של "שש תשיעיות" בממוצע – 99.999928%.

בזכות נתון זה, צוותי ה-IT בארגון צריכים לטפל בתקלות רק כ-25 שניות בממוצע בשנה. בנוסף, הזמינות הגבוהה של המערכת מאפשרת למערכת הניהול של נימבל, ה-Infosight, לחזות ולזהות מראש כ-80% מהתקלות ולטפל בהן באופן פרואקטיבי.

פתרון ה-Predictive Flash של נימבל סטורג' משלב All Flash Arrays ו-Adaptive Flash לארכיטקטורה אחודה המאיצה את ביצועי האפליקציות בארגון תוך כדי הורדת עלויות האחסון.

יכולת חיזוי כמעט לכל התקלות

על פי דו"ח גרטנר (Gartner) האחרון בתחום האחסון, בו דורגה נימבל סטורג' ברביע המובילים שנה שנייה ברציפות, מפשט ה-Predictive Flash את פעולות הארגון ומספק יכולת חיזוי כמעט לכל התקלות שעלולות לפגוע בעבודה בעזרת יכולת החיזוי ואנליטיקה מבוססת ענן .

המנוע האנליטי של InfoSight לוכד ומנתח יותר מ-30 מיליון פרטי נתונים הנאספים ברמה יומית מכל אחד מאלפי מערכי האחסון, כדי לספק מודיעין מקיף לגבי יציבות וביצועי תשתית האחסון. InfoSight פותח באופן אוטומטי יותר מ-90% מאירועי התמיכה, ומייצר פתרון עבור יותר מ-80% מהם, כשהוא חוסך ללקוחות את הזמן והמאמצים של הפעלת תהליכי תמיכה ידניים.

לדברי רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל, "בזכות יכולות האנליטיקה והחיזוי הגבוהות של פתרונות נימבל סטורג', אנחנו מצמצמים משמעותית את פער בין היישומים למידע, וכך לקוחותינו יכולים לנהל את עבודתם במהירות שיא וללא דאגות. הזמינות של 'שש תשיעיות' מאפשרת ללקוחותינו להטמיע את פתרונות האחסון של נימבל גם ליישומים הכי כבדים שלהם".

אירועים קרובים