תוכן שיווקי

SolarWinds :IDC מובילה את תחום פתרונות ניהול הרשת

31/01/2017 11:31
SolarWinds - סטנדרט בשוק

חברת המחקר הבינלאומית IDC הכירה ב-SolarWinds כמובילה את נתח השוק של תחום פתרונות ניהול הרשת (Network Management Software).

המחקר של Worldwide Semi Annual Software Tracker – IDC – שהתפרסם לאחרונה, מתייחס למחצית הראשונה של שנת 2016. המחקר מודד את גודל השוק הגלובלי של פתרונות תוכנה בתחומים שונים, את היקף נתח השוק של כל ספקית טכנולוגיה, וזאת בהתבסס על נתוני הכנסות הכוללים הסכמי רישוי, תחזוקה ומנויים.

מנתוני IDC עולה כי SolarWinds, המיוצגת בישראל על ידי פרולוג'יק (Prologic), מובילה את שוק פתרונות ניהול הרשת עם יותר מ-20% מנתח השוק של התחום. ביקוש חזק לפתרונות Network Performance Monitor ו-Network Traffic Analyzer הזניקו את הכנסות SolarWinds ב-14.2% ביחס למחצית הראשונה של שנת 2015. נתוני IDC מראים כי SolarWinds מקדימה בקטגוריה את תוכנות ניהול הרשת של נוקיה (Nokia), יבמ (IBM), CA ו-Riverbed.

ספקיות הטכנולוגיה המובילות את תחום פתרונות ניהול הרשת. מקור: SolarWinds

ספקיות הטכנולוגיה המובילות את תחום פתרונות ניהול הרשת. מקור: SolarWinds

SolarWinds הינה ספקית של פתרונות המתרכזים סביב מספר תחומים מרכזיים: ניהול הרשת (Network Management), ניהול תשתיות ואפליקציות (System Management), אבטחת מידע (IT Security), ופתרונות תמיכה (IT Help Desk).

החברה, שמטה הפעילות העולמי שלה נמצא בטקסס, פעילה ביותר מ-170 מדינות, מעסיקה יותר מ-2,200 עובדים ברחבי העולם, ומספר לקוחותיה חצה את רף 250 אלף הארגונים.

בחמש השנים האחרונות החברה ביצעה רכישות אסטרטגיות של 13 חברות טכנולוגיה, בתקציב של מאות מיליוני דולרים, בדגש על רכישת חברות המתמחות בפיתוח של פתרונות לניהול וניטור של ביצועי אפליקציות ותשתיות בענן.

SolarWinds היא מהמובילות את קונספט "העשור ההיברידי" המשלב בין צרכי הארגון לניהול תשתיות ומערכות טכנולוגיות On Premise ובענן כפתרון אחוד וכולל. פתרונות SoalarWinds כוללים יכולות ניטור וניהול של רשתות, שרתים, ענן, אחסון, אפליקציות, וירטואליזציה, ועוד.

ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק

ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, נציגת SolarWinds בישראל, מסר כי "פתרונות SolarWinds פותחו בהנחת יסוד מאוד ברורה – שמנהלי תשתיות מעוניינים בפתרונות ניהול, בקרה וניטור IT יותר חזקים, ובמקביל יהיו גם פשוטים לרכישה, להטמעה ולשימוש.

התוצאות שמציגה IDC מוכיחות בצורה ברורה שערכי יסוד אלה נקלטו והופנמו על ידי השוק, ושמקצועני IT במאות אלפי ארגונים מסביב לעולם מכירים בעדיפות של פתרונות SolarWinds". לוי הוסיף כי "אנחנו רואים את ההתאמה של פתרונות SolarWinds גם בשוק הישראלי.

רק לצורך הדוגמה – בשנת 2014 הגידול במכירות SolarWinds עמד על 98%, ובשנת 2015 הגידול היה של 108%, כאשר מגמה זו נמשכה גם לתוך 2016. זה מעיד על ההתאמה של הפתרון לצרכי השוק שלנו ועל מידת האמון בו. מדובר בהצלחה פנומנלית, כאשר SolarWinds הופכת למיינסטרים ולסטנדרט של התחום בשוק ה-IT העולמי והמקומי".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים