תוכן שיווקי

רד-האט זכתה בפרס בחירת העורכים של Virtualization Review לשנת 2016

02/02/2017 09:49
דן קוזניצקי, אנליסט ב-Virtualization Review

רד-האט (Red Hat), חברת פתרונות קוד פתוח הגדולה בעולם, קיבלה מהמגזין Virtualization Review את פרס בחירת העורכים לשנת 2016.

הפרס ניתן  לרד-האט עבור פתרון מערך טכנולוגיית הקונטיינרים שלה, וזאת עם העלייה בחשיבותם של קונטיינרי Linux וטכנולוגיות נלוות ל-IT ארגוני, וכהוקרה למאמציה של של רד-האט לספק פתרונות קונטיינר אמינים, גמישים ומבוססי סטנדרטים.

האנליסט דן קוזניצקי מה-Virtualization Review ציין במיוחד את Red Hat Enterprise Linux ,Red Hat OpenShift Container Platform ו- Red Hat Virtualization.
קוזניצקי אמר כי "רד-האט שילבה קונטיינרי Linux בפורטפוליו המוצרים שלה, והפכה את הטכנולוגיה למוכנה לייצור (production) עבור לקוחות ארגוניים".

המשמעות  בפועל היא כי רד-האט חשבה על האופן בו קונטיינרים משפיעים על אבטחת המידע, ניהול סביבות מחשוב היברידיות, ומוכנות לתמוך במגוון רחב של תרחישי IT בהם מעורבים קונטיינרים בפתרונות רד-האט ברחבי המערך שלה.

קוזניצקי ציין כי הרצון להפוך קונטיינרי Linux מ"פרויקט למדעי המחשב", כפי שהוא מכנה זאת, לכלי מוכן לייצור, הוא זה שמיקם את רד-האט בין הזוכים. הוא הוסיף ואמר כי "רד האט לא רק מוכרת טכנולוגיות קונטיינר מוכנות לעבודה, אלא גם רוצה לעבוד עם לקוחות על ניהול עומסי עבודה שלהם וצרכי תשתית מוגדרים.

אירועים קרובים