תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Vertica, יום ג' 21 במרץ, מרכז פרס לשלום, תל אביב

Vertica לאיתור, הבנה ופעולה על 100% מהמידע

28/02/2017 14:17
משה גולדברג, מהנדס מערכת ב-HPE Vertica. צילום: יח"צ

כתב: משה גולדברג, מהנדס מערכת ב-HPE Vertica

לעיתים הדרכים המסורתיות של חיפוש והבנת מידע ממקורות מגוונים נותן רק מענה חלקי בהתייחס לדרישה לתובנות קריטיות לעסקים.

כאשר בלשים מנסה לחשוף פשע, הם מחפשים מייל מרשיע, או מתחקרים מידע אודות קטעי וידיאו ומעקב. כאשר משווקים רוצים לדעת יותר על הלקוחות שלהם, הם פונים למקורות חדשים כמו רשתות חברתיות.

Vertica כפלטפורמת Big Data לכריית נתונים, מאפשרת לחלץ משמעות מנתוני מידע מובנה או מובנה חלקית כגון נתוני שיחות ממערכות CRM, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, תוכן אינטרנט, יומני תנועות לקוח או אפילו מניתוח Meta data המתאר תוכן מידע לא מובנה כגון אודיו, וידיאו, תמונות וכו'.

להלן דוגמאות של שימושים במגוון תעשיות אצל אלפי לקוחות Vertica בארץ ובעולם המבצעים איתור, הבנה ופעולה על 100% מהמידע.

בתחום הרפואה

חוקרים, יצרנים וספקים בתחום הבריאות, צריכים גישה לפלטפורמת Big Data חזקה כדי להתמודד עם אתגרים מודרניים. Vertica מסייעת לשפר את ניתוח המידע בעולם הרפואה ומצב החולה דרך פעולות כגון שיפור תוצאות על ידי ניתוח אנליטי למניעת סיבוכים או הגברת אפקטיביות טיפולים, פיתוח תרופות וחיזוי טיפולים.

בניית מודל בריאות וניהול השלכות רפורמה להיות מוכנים ליצור מדדים להבטחת תאימות לשינויים. הפחתת עלויות תפעול באמצעות תמחור פשוט וידוע מראש להפחתה של עלות הבעלות הכוללת על מחסני נתונים. האצת שאילתות אד-הוק ודוחות.

בנוסף, Vertica מעניקה יכולת לפיתוח וביצוע אנליזות מתקדמות באמצעות SQL או ניתוח תחזיתי באמצעות R. מתאפשרת השגת תובנות במחקרים רפואיים מניתוחי זמן אמת של נתונים קליניים, אנליזות חזויות על מגוון מקורות מובנים כגון זרם מידע או קבצי CSV, מקורות מידע מובנים חלקית כגון קבצי JSON ,XML ,ORC ,Parquet ועוד.

בתחום התקשורת

באמצעות ניתוח נתונים על-ידי Vertica, ספקי תקשורת מממשים יכולות כגון ניתוח פרטי שיחה, הצלבת נתונים ממקורות שונים כדי לגלות מגמות התנהגות או סדרת שלבים לעודד פעולות הרחבה, מכירות, שימור ומניעת נטישה.

הגדלת מכירות על ידי ביצוע אופטימיזציה של ההיצע בשוק תחרותי וממוקד תוך הצעת אפליקציות תשתית ויישומים המבוססים על נתונים אמפיריים. קביעת קריטריונים להשקעות על ידי בחינת רשומות של שיחות שנותקו ונתונים אחרים מהרשת כדי לקבוע היכן להשקיע בתשתית.

שמירה על יציבות הרשת באמצעות טעינת נתונים ממכשירים ברשת המפעיל, כדי לחזות אילו מערכות כנראה יכשלו ואילו דורשות תחזוקה. וטיפול בזרם וכמויות נתונים גדולות מבלי להתפשר על טווחי זמנים, גידול ופירוט.

בתחום הפיננסים

השינויים והתחרות בתחום השירותים הפיננסיים דורשים מארגונים בתחום להבין אינטראקציות עם צפיפות גדולה יותר כדי לספק הבנה ופעולה על סמך ניתוח מגמות בשווקים הפיננסיים בעולם בזמן אמת.

הרשתות החברתיות בשילוב תנועות ומגמות התנהגות לקוחות בארגונים לשירותים פיננסיים מייצרות כמויות בסדרי גודל של פטה-ביית של נתונים על בסיס יומי.

מספרם העצום של יישומים, רכיבי נתונים ודרישות רגולטוריות, יוצר שטף מידע מושלם לניתוח, הבנה וניהול המידע. Vertica מאפשרת לחברות פיננסים לנתח ולקבל החלטות מושכלות לרוב במהירות של פחות משניה. הלקוחות והשותפים שלנו באופן שגרתי מתמודדים עם אתגרי Big Data על ידי תחקור וניתוח שמספקת Vertica לביצוע הדברים הבאים: הבנת רצון הלקוחות, תאמת תוכן באופן אישי, מינוף תחקור אנליטי מתקדם, ניהול נתונים משתנים, תחקור נתונים היסטוריים והנהגת שוויון לנתונים.

בסקטור הציבורי

המגזר הציבורי מתפתח בתור מפיק מידע עצום וצרכן של כמות נתונים מאסיבית כדי לספק שירות טוב יותר לאזרחים באמצעות תחקור מצבים וניתוח. Vertica מסייעת לממש ניתוח מדויק יותר, לקבל החלטות טובות יותר באמצעות ניתוח פעולות ממשלה והשלטון המקומי.

Vertica מספקת ניתוח יומי שהאזרח צריך, ובנוסף ניתוח מצבי קיצון כמו בתקופות אסון או תופעות לוואי מבחינה חברתית, ביטחונית, כלכלית וטבעית. מוסדות רבים בעולם מיישמים כבר היום באמצעות Vertica ניהול נפח נתונים גדול, העצמת ערים חכמות, שמירת תאום רגולציה, הגברת הגנה ואבטחת יישומים, תמיכה בדמוקרטיה של נתונים וטיפול בהצפת נתונים.

מסחר וקמעונאות

כדי להצליח בעולם בו הלקוחות מחוברים דיגיטלית, תעשיית הקמעונאות הפכה מהירה יותר, עם דרישות מותג ייחודי בשילוב ניתוח אנאליטי ואסטרטגי. גופים קמעונאיים המממשים רכיבים אלה באמצעות Vertica, כבר היום מגיעים להצלחה בקנה מידה גדול.

Vertica מסייעת להתאמה טובה יותר של חוויות לקוח מקוון ולא מקוון. באמצעות Vertica חברות אלה מיישמות כיום הובלה במגוון ערוצי שיווק, תצוגה מלאה של הצרכן, מיקוד ליחידים, העצמת תכניות נאמנות, העלאת שביעות רצון צרכנים ומקסום תשואה על השקעות שיווק.

משחקים והימורים

חברות רבות בארץ ובעולם מבצעות באמצעות Vertica לכידת קישורים (links) שמקיש משתמש בהיכנסו לאתרי הרשת. תחקור אינטראקציה חברתית ושמירה על יחסי לקוח-מותג מעולם לא היה נפוץ יותר.

לכידת לחיצות עכבר, הבנת קשרי גומלין, ומימוש ההתנהגויות האלה כמעט בזמן אמת היא אחת החזקות של Vertica. בין אם בביצוע התאמה אישית בפורטל עבור לקוח, חוויה מקוונת או עיסוק לקוח עם פרסומות מסוימות או הצעות בזמן אמת בהתבסס על נתונים אמפיריים. החברות מפתחות משחקים על ידי תחקור התנהגויות משתמש, ניתוח ליצירת פשטות, מדרגיות בטיפול באירוע גולמי שנוצר על ידי מנוע משחק או יישום ושיפור יעילות.

אירועים קרובים