תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VERTICA, יום ג' 21 במרץ, מרכז פרס לשלום, תל אביב

Big Data כחומר ביד היוצר להצלחה עסקית – איך עושים זאת?

06/03/2017 16:16
דנה דיין-חייט, מנהלת פיתוח עסקי ב-HPE Vertica. צילום: יח"צ

כתבה: דנה דיין-חייט, מנהלת פיתוח עסקי ב-HPE Vertica

היום כבר ברור כי רוב החברות בעולם אוספות מידע בהיקפים עצומים. החל מחברות מהתחום הפיננסי, המגזר הציבורי, בטחוני-מודיעיני והארגונים הגדולים וכלה בחברות מתחום האינטרנט של הדברים, טלקום, גיימינג, אתרי ההימורים, שיווק ופרסום, וכמובן אי אפשר שלא לציין את שיתופי המידע על גבי הרשתות החברתיות.

תעשיות שלמות צמחו סביב אחסון, ניהול חכם וטיוב המידע לתועלות עסקיות ורווחיות. ונתנו משמעות חדשה למושג "יידע הוא כוח".
על פי ההערכות, עד 2020 יגדל נפח המידע הדיגיטלי מ-4.4 טריליון ג'יגה-בייט ל-44 טריליון ג'יגה-בייט. זהו מספר עצום של מידע אשר מחייב ניהול כלי מתאים שיאפשר:
● ניתוח מושכל של הנתונים.
● אחסון חכם.
● יכולת שליפת נתונים מהירה.
● אנליטיקה בזמן אמת.
● התמודדות עם גדילה הדרגתית של המידע הנצבר (Scalability).

וכל זאת בחוכמה שתניב Predictive Analysis ותהווה פלטפורמה ל-Machine Learning.

בדיוק בשביל זה פותחה Vertica- פלטפורמה חכמה לניהול בסיס נתונים אנליטי בזמן אמת, שיודעת לתת מענה על כל האתגרים הנ"ל ועוד הרבה יותר מזה! כיום ארגונים וחברות רבות מהארץ ומהעולם כבר הבינו ש-Vertica מאפשרת להם למנף באופן יעיל מגוון רחב של נתונים כדי לקבל החלטות מושכלות יותר, ולהשיג ערך עסקי עצום לארגון כולו.

נתח משמעותי של השימוש בכלי Big Data, מגיע מעולם השיווק, אשר כולל היום הרבה מאוד מגזרים. אם ניקח לדוגמה בנק (מגזר פיננסי) ונאפשר לו בזמן אמת להציע ללקוח רלוונטי הלוואה בריבית אטרקטיבית בהתאם לנתונים שנאספו אודותיו, הרי שזה נחשב שיווק ממוקד.

באמצעות היכולות האנליטיות של Vertica אנו מספקים לבנק מספר רב של יכולות, כגון':
● ניתוח תנועות גולשים ודפוסי קניה/התנהגות.
● ייעול תהליכי שיווק באמצעות הצעת חבילות מותאמות ללקוחות הפונים אל מוקדי השירות.
● זיהוי סיכונים ואיתור הונאות.

כמובן שדוגמה זו היא רק קצה היכולת של Vertica. יותר ויותר ארגונים משתמשים במידע שנצבר, ובונים סביבת Machine Learning לטובת חיזוי התנהגות (Predictive Analysis) על בסיס Vertica, כדוגמת חברות Gaming/Gambling שמנתחות אפיון התנהגות ובהתבסס על כך מצליחות לחזות אפשרות של נטישת משתמש ולמנוע זאת בזמן, מה שמציב אותן בשורה הראשונה למול מתחריהן בשוק.

אני מזמינה אותך להירשם לכנס Big Data השנתי של Vertica ישראל, שיתקיים ב-21 למרץ ב"מרכז פרס לשלום ולחדשנות". בכנס נדון בכל הטרנדים החדשים בעולם ה-Big Data, ועוד.

את הכנס יפתח מנכ"ל Vertica העולמית שיספר על המגמות והאתגרים בעולם ה-Big Data. בנוסף, לקוחות ממגוון מגזרים יספרו איך הפכו עם Vertica את המידע להצלחה עסקית עצומה, ועוד.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו על הבאנר בתחתית הכתבה. הבטיחו את מקומכם עוד היום!

אירועים קרובים