תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Sophos, יום ה' 25 במאי, סטוקו

Sophos משיקה את פתרון Sophos Mobile 7 לניהול הניידים בארגון

החברה הכריזה על אבטחת מידע אחודה ושליטה למכשירים ניידים, מחשבים ניידים והתקני אינטרנט של הדברים

23/04/2017 10:37
Sophos

Sophos, מובילה גלובלית באבטחת רשת ונקודות קצה, מכריזה על Sophos Mobile 7, הגרסה האחרונה של הפתרון שלה לניהול ניידים בארגון, EMM (ר"ת Enterprise Mobility Management).

גרסה זאת מרחיבה את התמיכה בחלוקה לקונטיינרים ב-Android Enterprise (קרי containerization, או כפי שכונה בעבר – "Android for Work"), מאפשרת למנהלי מערכות המידע לנהל מכשירי אינטרנט של הדברים ומחזקת יכולות האבטחה.

הגרסה זמינה בפלטפורמה מבוססת הענן של החברה, Sophos Central.

השיפורים ב-Sophos Mobile 7 כוללים טכנולוגית אנטי-פישינג המספקת הגנה מלינקים זדוניים באימיילים ובמסמכים, שיפורים בהגנה של Sophos לאנדרואיד ויישום נגד נוזקות. ישנם גם שיפורי שימושיות ליישומי Secure Workplace ו-Secure Email, באמצעותם משתמשים יכולים לפתוח, לצפות ואפילו לערוך מסמכי Office מוצפנים ומאובטחים וקבצים מצורפים מבלי לעזוב את הקונטיינר המאובטח והמוצפן.

Sophos Mobile 7 הינו התוספת האחרונה בשורה ארוכה של פתרונות שהינם זמינים דרך פלטפורמת הניהול Sophos Central, כולל הדור הבא של XG Firewall ,Sophos Endpoint Security ,Sophos Intercept X ,Sophos Email Security ,Sophos Server Protection ,Sophos Encryption ו-Sophos Phish Threat.

"כיום, מכשירים ניידים הם פשוט עוד נקודות קצה, אבל עסקים עדיין נאבקים על מנת לנהל אותם בתוך אסטרטגיית אבטחת נקודות הקצה הכוללת של הארגון, בשל חוסר באינטגרציה עם אבטחת נקודות הקצה המסורתית.

הזמינות של Sophos Mobile 7 לצד הגנות אחרות של Sophos ב- Sophos Central, דוגמת הגנת נקודות קצה, רשת והצפנה, מפשטת את הניהול של המכשירים הניידים ומגבירה את האבטחה בארגון כולו", אמר דן שיאפה, מנכ"ל וסגן נשיא בכיר בקבוצות הגנת נקודות קצה ורשת ב-Sophos.

להיבנות לתוך פתרונות אינטרנט של הדברים

לדבריו, "ההצגה של ניהול התקני אינטרנט של הדברים לשוק, תאפשר למחלקות מערכות המידע לממש את הערך הקיים בפרויקטי אינטרנט של הדברים ותסייע לצמצם את המשאבים הנוספים הדרושים לניהול אפקטיבי ולאבטחה של התקנים אלו. צוות הפיתוח ב-Sophos רצה להוביל את התעשייה ולהציע את הצעדים הראשונים לעבר אסטרטגית הגנה אינטגרטיבית לכל ההתקנים – מובייל ואינטרנט של הדברים".

פונקציונליות האינטרנט של הדברים החדשה, תספק יכולות ניהול בסיסיות לארגונים המתכננים ומפתחים פתרונות בהתאם לקנה מידה ובתקציב נמוך באמצעות התקני Android Things או Windows 10 IoT. זאת, כולל ניהול משימות דוגמת החלת מדיניות, בדיקת סטטוס ההתקן אונליין, ניטור רמות הסוללה או אישור ועדכון קושחה.

Sophos הינה אחת מחברות אבטחת המידע הראשונות שמספקות לארגונים דרך יעילה להוספת יכולות ניהול ואבטחה לפרויקטי האינטרנט של הדברים, כאשר היא מציעה מארג תקשורת וניהול שיכול להיבנות לתוך פתרונות אינטרנט של הדברים תעשייתיים ומסחריים דוגמת עמדות מכירה וקמעונאות או כיתות מחוברות.

Sophos Mobile 7 זמין כעת להתקנה באתר ודרך Sophos Central.

אירועים קרובים