תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NESSPRO 2017, יום ג' 9 במאי, סטוקו

MyBioPass: הדרך הקלה לשיפור והנגשת השירות הדיגיטלי ללקוחות BNP Paribas

23/04/2017 14:53
רן כהן, מנהל המוצר של Daon ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס

היום, יותר ויותר לקוחות, במיוחד בתחום הדיגיטלי, מצפים לקשר קל ונוח עם הבנקאים שלהם בכל עת, בכל מקום. יחד עם זאת, הגישה של רבים מהבנקים ללקוחות שלהם עדיין מתבצעת באמצעות סיסמאות מורכבות או tokens שקשה לזכור אותם, ולכן חוויית הלקוח שלהם רחוקה מלהיות אופטימלית.

מערכת זיהוי חדשנית הינה חיונית כדי לענות על הצרכים של הלקוחות הקיימים ולקוחות מהדור החדש.

בנק BNP Paribas Wealth Management מציב את הלקוח בלב האסטרטגיה שלו, ומכאן החלטתו לספק שירות אימות יעיל המאפשר חוויה נוחה, פשוטה ומתקדמת  .

פרדריק מאטרן, מנהל פיתוח המכירות הבינלאומי באירופה, וקזאוויה טורקווין, מנהל הפרויקט ב-BNP Paribas Wealth Management, החליטו ליצור שירות אימות ביומטרי בבנק באמצעות פלטפורמת IdentityX של Daon (המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס) לאימות ביומטרי באמצעות מכשירים ניידים.

Daon היא חברה חדשנית העוסקת בפיתוח ופריסה של פתרונות ביומטריים לאימות ואבטחת זהות ברחבי העולם. שיטת העבודה  המרכזית של החברה היא עבודה באופן אג'ילי, דומה לזה שבמבנים של סטארט-אפים.

המבנה היעודי של ה-Big Factory בקבוצת ה- Breakthrough Innovationשל Management BNP Paribas Wealth נוצר כדי לספק פתרונות חדשניים ללקוחות בזמן המינימלי שנראה אידיאלי להשיק את השירות החדש.

שיתוף הפעולה ביןManagement  BNP Paribas Wealth לבין Daon בתחום ה-BIG Factory הביא להשקת MyBioPass תוך תשעה חודשים בלבד.

MyBioPass מציע ללקוחות להשתמש במפתח ייחודי כדי להיכנס למרחב הפרטי שלהם ולאמת את העסקאות שלהם בצורה מקוונת.

שיטת אימות זו אוספת את טביעת האצבע של הלקוחות, ואת הביומטריה של הפנים (צילום תמונה – face recognition ) והקול (הקלטת שמע) ומשתמשת בכך יחד עם הטלפון החכם שלהם כדי לתת להם גישה לחשבון הבנק ולאשר כל פעולה. השילוב של מינימום שתי שיטות אימות מבטיח ללקוחות רמה גבוהה של אבטחה ומספק להם דרך בלתי נשכחת וקלה לזהות את עצמם.

Cyber for C-Level

Cyber for C-Level

BNP Paribas Wealth Management ו-Daon הרוויחו מכך שיצרו במשותף את MyBioPass. שני הגופים שיתפו פעולה באופן פעיל כדי להציע חוויה דיגיטלית מותאמת ללקוחות BNP Paribas Wealth Management.

Daon , כשירות ללקוח הציעה לארח את הפתרון בשלב מוקדם של מחזור הפיתוח, דבר שהאיץ את היכולת של BNP Paribas Wealth Management להציג את הטכנולוגיה ואת הגרסאות הראשונות של MyBioPass לפאנל של לקוחות.

המומחיות הטכנית של Daon היתה אחד הגורמים המרכזיים להצלחה שאפשרו ל- BNP Paribas Wealth Management  להשיק את MyBioPass בתוך פרק זמן קצר.

עבור Daon היתה זו הזדמנות להרחיב את הצלחתה בתחום הפיננסי  לאחר פריסות מוצלחות רבות של המערכת החדשנית בתחום הבנקאות הקמעונאית.

רן כהן, מנהל המוצר של Daon ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מוסיף כי "ארגונים ישראלים רבים בוחנים את השימוש בטכנולוגיה הביומטרית לשיפור חוויית המשתמש ולהנגשת שירותים דיגיטליים מתקדמים  ללקוחות הקצה".

לדבריו, "תחום הזיהוי הביומטרי הינו תחום חדשני ואטרקטיבי אשר מהווה קפיצת מדרגה בדרך בה הלקוחות מזדהים אל מול ארגונים אשר נותנים שירות הן בתחום הפיננסי והן בתחום הקמעוני. ביטול הצורך בהקשת סיסמה מהווה שיפור משמעותי בחוויית המשתמש .

אירועים קרובים