תוכן שיווקי

רד-האט חושפת תשתית קוד פתוח מלוכדת ראשונה בתעשייה המוכנה לייצור

רד-האט משיקה פלטפורמת מחשוב ואחסון משולבת שהינה מוגדרת תוכנה, עבור אתרים מרוחקים ופריסות קצה

03/07/2017 12:41
רנגה רנגצ'ארי, סגן נשיא ומנהל כללי אחסון ברד-האט. צילום: יח"צ

רד-האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, השיקה את HCI (ר"ת Red Hat Hyperconverged Infrastructure) – פתרון קוד פתוח ראשון מסוגו בתעשייה שמוכן לייצור (production).

מערכת Hyperconverged מאפשרת ניהול כל הטכנולוגיות המשולבות כמערכת יחידה דרך מערך כלים משותף. על ידי שילוב טכנולוגיות וירטואליזציה ואחסון חדשניות עם פלטפורמת הפעלה יציבה ומוכחת, Red Hat HCI מתוכננת לסייע לארגונים להביא יכולות דטה סנטר אל אתרים בעלי שטח מוגבל, כמו משרדי סניפים ומתקנים מרוחקים אחרים.

ארגונים בעלי פעילויות מבוזרות, כמו אלה בתחומי בנקאות, אנרגיה או קמעונאות, זקוקים ליכולת לספק אותם שירותי תשתית במשרדים מרוחקים ובסניפים, כפי שהם מריצים במרכז הנתונים שלהם. עם זאת, למשרדים מרוחקים וסניפים עשויים להיות אתגרים כמו פחות שטח וחשמל/קירור, ופחות אנשים טכניים באתר (או כלל לא). ארגונים במצב זה זקוקים לשירותים רבי עוצמה, המשולבים בשרת יחיד שיכול להתרחב.

ליהנות מיתרונות החדשנות

Red Hat HCI תוכננה לענות לאתגרים אלה על ידי שילוב מחשוב ואחסון יחדיו בשרת יחיד, מה שעושה אותו לפתרון מותאם היטב להתקנות של משרד מרוחק או סניף ששטחם קטן ומחשוב קצה.

עם פתרון זה יכולים ארגונים לפרוס ולנהל באופן מרכזי תשתיות מבוזרות, ולאפשר לאתרים מרוחקים ליהנות ממערכות בעלות ביצועים גבוהים בלי לדרוש צוות תמיכה נרחב או מתמחה באתר.

מדובר בהיצע היחיד מסוגו שמוכן לייצור, ומציע מערך תשתית קוד פתוח מלא שפותח, נמכר ונתמך על ידי ספק יחיד.  גישת קוד פתוח מבוססת קהילה מסייעת למנוע נעילה לספק הקיימת בגישה קניינית, ומאפשרת ללקוחות ליהנות מיתרונות החדשנות המהירה ביתר שנובעת מקהילות קוד פתוח.

על ידי אספקת פתרון תשתית Hyperconverged עם רכיבים מוגדרי תוכנה המגיעים מאותו ספק, רד-האט מתכוונת לעזור ללקוחות לצמצם כאבי ראש של איתור תקלות ותמיכה.

Red Hat HCI משתמשת בפלטפורמת הווירטואליזציה רבת התפוצה של רד-האט, וכן באחסון מוגדר תוכנה, כדי לנהל ביתר יעילות תשתית מחשוב ואחסון משולבת ברחבי מגוון של חומרת שרוצים או רשתות תקשורת. לשם כך נבנה הפתרון עם מערך של רכיבים המשולבים כדי לספק חוויה מאוחדת החל מההתקנה עד לניהול. אלה כוללים: Red Hat Virtualization ,Red Hat Gluster Storage ,Red Hat Enterprise Linux ,Ansible by Red Hat.

לחסוך זמן וכסף

רנגה רנגצ'ארי, סגן נשיא ומנהל כללי אחסון ברד-האט, אמר כי "לקוחותינו  חיפשו פתרון שיענה לצרכי תשתית ברחבי הארגון הכולל שלהם, לא רק במשרד הראשי, אבל קודם לכן פתרונות קניינים נראו כאפשרות מעשית יחידה עבור התקנות מרוחקות ונקודות קצה".

לדבריו, "עם Red Hat HCI לקוחות יכולים עכשיו להקצות משאבי מחשוב ואחסון עבור אתרים מרוחקים להרצת מופעים מקומיים של יישומים עם אותה שליטה כמו פעילויות במשרד הראשי".

"שילוב טכנולוגיית הווירטואליזציה שלנו שזוכה לפריסה רחבה ופלטפורמת אחסון מוגדר תוכנה שלנו, נותן לארגונים את הביטחון של רכש, פריסה ופעילות בין-מערכתית קלים יתר, ובסופו של דבר מאפשר להם לחסוך זמן וכסף".

טרי מקלור, אנליסט בכיר ב-Enterprise Strategy Group, אמר כי "שוק המערכות המשולבות ממשיך לגדול כאשר פלטפורמות Hypercoveged הופכות לחלק גדול יותר ויותר".

"התקנות מרוחקות ובמשרדי סניפים עלולות להיות מאתגרות מנקודת המבט של IT עבור ארגונים מצטיידים, והן מתאימות מאוד להיצע Hyperconverged".

"כניסתה של רד-האט עם Red Hat HCI הינה התחלה מבטיחה ומתוזמנת היטב, מאחר שיותר ויותר לקוחות מחפשים פתרון מלוכד שיכול לענות לאתגרי אתרים מרוחקים שלהם, כמו גם להניח את הבסיס עבור כיוונים עתידיים מוגדרי תוכנה".

אירועים קרובים