תוכן שיווקי

קמינריו זוכה לתנופה משמעותית הודות לביקוש לפתרון אחסון All-Flash שלה

04/07/2017 14:57
איתי שושני, מנהל הכנסות ראשי בקמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון All-Flash מובילה, הודיעה כי תוכנית השותפים שלה Accelerate צמחה ביותר מ-105% בהשוואה שנתית, בין הרבעון הראשון של 2016 לרבעון הראשון של 2017.

בנוסף, התנופה המואצת לפתרון מערך אחסון ה-All-Flash שלה נמשכת, כאשר ספקי SaaS (תוכנה כשירות) ממשיכים לאמץ את טכנולוגיית Kaminario K2 כדי להעצים ולהגן את האפליקציות הקריטיות והאקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם.

אחוז גדול מהצמיחה הגלובלית של קמינריו, מיוחס ללקוחות SaaS חדשים שהגיעו דרך ערוץ השותפים העסקיים שלה.

נקודות מרכזיות כוללות:
● יותר מ-200 שותפי הפצה בעולם הוסיפו את Kaminario K2 להיצע שלהם כדי להגדיל רווחיות וכדי לזכות בגישה ישירה לשוק ה-All-Flash, שלפי ההערכות גדל ביותר מ-30% משנה לשנה ויגיע ליותר מ-10 מיליארד דולר עד 2020.
● קמינריו רואה גידול משמעותי בעסקים המגיעים משותפים המציעים שירותי ענן פרטי מנוהל.
● קמינריו השיקה את תוכנית ASP (ר"ת Authorized Support Partner) המאפשרת לשותפים נבחרים שלה להציע תמיכה מקצה לקצה לפתרונות החברה. תכנית זאת חשובה במיוחד לשותפים המציעים ללקוחות הקצה שלהם שירותי אחסון מנוהלים מלאים.
● קמינריו ממשיכה להרחיב את עסקיה מול ספקים של SaaS ואפליקציות על פי דרישה, כשיותר מ-60% מעסקיה מגיעים מקטגוריה זו – כולל חברות המספקות אפליקציות כשירות לתחומי טכנולוגיית בריאות, פינטק, מסחר אלקטרוני, ויישומים ארגוניים.
● האימוץ המהיר של פתרון ה-All-Flash שלה על ידי חברות SaaS מקודם על ידי הצמיחה של אפליקציות הפועלות בסדרי הגודל של הענן ומבוססות על מסדי נתונים; מדיניות הממשל הפדרלי בארצות הברית הנותנת עדיפות לענן (cloud-first); התנועה לכיוון ארכיטקטורות ענן פרטי/היברידי; ועניין גובר מצד רוכשים ארגוניים באפליקציות בעלות יכולות בינה מלאכותית (AI), לימוד מכונה והאינטרנט של דברים.

"אנו רואים צמיחה יוצאת מן הכלל בעסקים המגיעים משותפים עסקיים, כששותפינו חווים את הערך הייחודי של קמינריו לעסקים על פי דרישה, ואת ההזדמנות לבדל את ההיצע שלהם בתוך פלח שוק זה הנמצא בצמיחה מהירה", אמר איתי שושני, מנהל הכנסות ראשי בקמינריו.

לדבריו, "אסטרטגיית Go-to-Market דרך ערוץ השותפים העסקיים בלבד היא מרכזית בתכניותינו כחברה בת-קיימא מכוונת צמיחה, עם נתיב ברור לרווחיות".

"InterVision מספקת פתרונות לחברות SaaS אשר בונות את תשתיות הענן שלהן", אמר ג'יימי לי, סגן נשיא למכירות ב-InterVision. "פלטפורמת ה-All-Flash של קמינריו מספקת באופן ייחודי סקלאביליות, אג'יליות וביצועים הנדרשים על ידי לקוחות אלה".

"קמינריו מסייעת ל-Atlantix Global לספק אג'יליות ופשטות ללקוחות אשר מנהלים דרישות עסקיות המשתנות במהירות", אמר בריאן גלאהן, מנכ"ל Atlantix Global.

"Kaminario K2 מציב רף גבוה עבור עומסי עבודה מעורבים הכוללים את דרישות ביצועים, אמינות, והיקף אחסון התובעניות ביותר".

"האימוץ המהיר של אחסון פלאש מקודם על ידי הצורך בגמישות ברמת האפליקציה", אמר גילדאס פול, מנהל חטיבת גיבוי ואחסון ב- Group ITS.

לדבריו, "בעוד אחסון תמיד היה במוקד ה-IT, האפליקציות הן עתה אלו שמגדירות כיצד אחסון נרכש. היכולת לשלוט בעלויות ההשקעות באחסון, הפכה גם היא לחובה. השילוב של ארכיטקטורה מוגדרת-תוכנה אג'ילית ותוכנית האחריות ForeSight, הופך את קמינריו לייחודית בתעשייה ולשחקן מרכזי באסטרטגיות בניית ענן פרטי והיברידי".

תוכנית השותפים Accelerate מאפשרת לעסקים ברחבי העולם לאמץ, להטמיע ולנהל את מוצרי קמינריו עם יועצי טכנולוגיה אמינים.

קמינריו מחויבת להפיכת Accelerate לתוכנית השותפים הרווחית ביותר בתעשיית האחסון, עם שילוב של הנחות, החזרים ותמריצים, המאפשרים למשווקים לקבל את מתח הרווחים הגבוה ביותר בתעשייה.

לשותפים יש גישה למגוון יתרונות נוספים, כולל הכשרות טכנולוגיות ושיווקיות, משאבי שיווק ייעודיים והנחות על מערכות הדגמה. התוכנית כוללת גם ייעוץ, כדי לסייע למשווקי טכנולוגיה לגבש אסטרטגיות עסקיות סביב מרכזי נתונים All-Flash.

אירועים קרובים