תוכן שיווקי

כלי IT רב-תכליתי עבור המשרד שלך שכדאי לשלם עבורו

27/09/2017 07:45
ABBYY FineReader 14

בימינו, נראה שלא כולם מחפשים איכות ואמינות. אנו מנסים להקטין את ההוצאות בכל דרך אפשרית. לדוגמה, רבים מאיתנו קונים בגדים לא ממותגים זולים, העשויים מבדים זולים. וההחלטה הזאת מוצדקת בחלקה, הרי כך אנו יכולים לקנות בגדים חדשים ברגע שיימאס לנו מהישנים, נכון?

עם זאת, האם אתם מוכנים לפעול לפי אותו היגיון של "בוא נשיג את הזול ביותר" בעת קניית רכב או בחירת מנעול לדלת הדירה? זה לגמרי לא סביר, הרי ודאי יש דברים שתרצו להיות מסוגלים לסמוך עליהם.

אותם עקרונות חלים על כלי IT מסוימים שהופכים את החברה ליותר תחרותית ויעילה. וזו בדיוק הסיבה מדוע כלים אלה מגיעים עם תג מחיר גבוה – מפני שהם מגדירים מחדש את דרך העבודה שלך.

ללא ספק, אחד הכלים האלה הוא ABBYY FineReader 14 החדש. אתם ודאי חושבים שמדובר פשוט בשיפור נוסף לתוכנת OCR המוכרת, שקיימת בשוק כבר למעלה מ-10 שנים? טוב, התכוננו להפתעה נעימה.

פי שלושה יותר ערך

ABBYY FineReader 14 הוא "סכין שוויצרית", כלי מקיף שמחליף בהצלחה שלוש תוכניות נפרדות: קורא קובצי PDF, תוכנה להמרת מסמכים (OCR) ותוכנה להשוואת מסמכים. אם אתם שוקלים לרכוש שלושה פתרונות תוכנה נפרדים לביצוע משימות זהות, תבינו מהר מאוד ש-FineReader 14 הוא מציאה של ממש.

פי שלושה פחות דאגות

ככל שיהיו לכם פחות תוכניות, כך העבודה תהיה קלה ונוחה יותר עבור כולם – משתמשים ומנהלי מערכת. מגוון שיטות פריסה בתחנות עבודה מרובות וכלי השירות License Manager (מנהל רישיונות) הנוח מאפשרים למנהלי IT לשלוט ביעילות בתוכנה בכל המשרד דרך חיבור LAN.

לדוגמה, 100 רישיונות ל-100 תחנות עבודה יכולים להגיע במספר סידורי יחיד. כתוצאה מכך, ניתן להזינו ולהפעילו בזמן קצר לביצוע הפריסה. בה בעת, משתמשים לא צריכים להתקשר למחלקת ה-IT שלהם לעיתים קרובות מפני שהתוכנה קלה ללמידה וידידותית מאוד למשתמש.

דואגים לתמיכה הטכנית? אצלנו תהיו מסודרים! סיוע מצוות התמיכה של ABBYY מוצע ללא תשלום לכל בעלי התוכנה הרשומים. כך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן ומאמץ.

פי שניים חיסכון בזמן

עבור חברה, תהליך רכישת התוכנה עצמו יכול להיות קשה: לעבור רישוי מורכב, לעמוד בדרישות הרבות וכן הלאה. לא הייתם רוצה לחסוך זמן גם בהיבט הזה?

בנוסף לזמן שבקרוב תחסוך התוכנה לארגון שלכם, תוכנית הרישוי ABBYY Corporate Plus מסייעת למומחי IT, כמוכם, לחסוך זמן בשלב הרכישה.

התוכנית מציעה רישוי קל ושקוף לחברות וארגונים. יחד עם זאת, היא עונה ביעילות לדרישות של החברות השונות, בהתאם לתדירות השימוש, לגודל הארגון ולתשתית IT שבשימוש. זקוקים לרישיונות נוספים? שלמו פחות עם סולם הנחות אטרקטיבי לרכישות גדולות.

מעדיפים לקנות משותף מהימן? גם כאן אין שום בעיה – השותפים המוסמכים של ABBYY מספקים ייעוץ מקצועי לפני המכירה, יכולים להסדיר את העסקה במהירות ולספק את הרישיונות שנרכשו בשפה המקומית.

ABBYY FineReader 14

ABBYY FineReader 14

אז, מה השלב הבא? כיצד אוכל לבקש רישיון הערכה מיוחד ללא תשלום עבור החברה שלי?

פשוט בקרו באתר הרשמי של ABBYY בישראל, מלאו טופס אינטרנט פשוט והתחילו ליהנות מ-FineReader 14 החדש באופן מיידי.

היעילות והאיכות של עבודת המשרד שלכם הן הוצאות שלא כדאי לנסות לחסוך בהן, אם החברה שלכם רוצה להוביל בתחרות בעולם המודרני.

אירועים קרובים