תוכן שיווקי

"כשמחפשים פתרון גיבוי – לקומוולט יתרונות שמפשטים בהרבה את ההחלטה"

25/10/2017 11:23
אדיר נוסרת, ארכיטקט פתרונות בווי אנקור מקבוצת חילן. צילום: יח"צ

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שוחחנו עם אדיר נוסרת, ארכיטקט פתרונות בווי אנקור מקבוצת חילן.

ווי אנקור מספקת פתרונות מחשוב בשלושה תחומים:
תשתיות מחשוב (אחסון, שרתים ווירטואליזציה, תקשורת, גיבויים וניהול מידע).
ענן – שירותי IaaS, הקמת סביבת Production בענן, המשכיות עסקית וגיבוי לענן; ולאחרונה השקנו שירות של מערכות SIEM בענן, שירותי SOC אוטומטיים, שירותי הגנה מפני Phishing ו-Deception.
אבטחת מידע – מגוון פתרונות להגנה בסייבר.

החברה מכוונת למצוינות והובלת הלקוחות שלה לחזית הטכנולוגיה על ידי סיפוק הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק, כל זה תוך הצגת ערך עסקי ללקוח. כל זאת מתאפשר בזכות החומר האנושי האיכותי והתרבות הארגונית המתקיימת בחברה, החל מההנהלה, חטיבת המכירות, ועד לאנשים שמבצעים את הפרויקטים בשטח.

ספר לנו על שיתוף הפעולה של ווי אנקור וקומוולט
"הקשר שלנו עם קומוולט הינו קשר אדוק, החל מהפעילות העסקית ברמת ההנהלה והמכירות, וכלה בהדרכות ובשיתוף הידע הטכנולוגי אצל האנשים הטכניים".

"יש דימיון רב באופי ואיכות האנשים בין שתי החברות, מה שמביא לכימיה וסינרגיה משגשגת, ממש באווירה משפחתית, כל אחד מהצדדים מרגיש בן בית אצל האחר.

ווי אנקור קיבלה את התואר – CommVault Market Builder – ההכרה הגבוהה ביותר ששותף יכול לקבל מטעם קומוולט והיא תוצר של שיתוף פעולה מלא המביא ערך עסקי וטכנולוגי. הלקוח יכול להיות בטוח בפתרון שהוא מקבל, גם ברמת האפיון וגם ברמת הניסיון והידע הנצבר עם השנים בהטמעת פרויקטים מורכבים הכוללים פתרונות קומוולט".

מה היתרון של קומוולט על פני המתחרים בשוק?
"לקומוולט יש יתרון בולט בזכות הפלטפורמה האחודה וסל הפתרונות שהיא מספקת. עוד לא נתקלתי בדרישה של לקוח לגיבוי מערכת מסוימת שלא היה ביכולתי לספק לו מענה באמצעות הפונקציונליות העשירה שקומוולט מספקת".

"קומוולט הינה חברה שפיתחה את כל הקוד שלה בצורה אורגנית ללא רכישת מוצרים חיצוניים, עובדה שמביאה ערך רב ללקוח – החל מאינטגרציה מעולה בין כלל הממשקים במוצר, תפעול קל יותר וקבלת שירות טוב יותר, כי כל הידע נצבר פנימית במאגרי החברה".

כיצד מתפתח שוק הגיבוי בישראל? מה מקומה של קומוולט בשוק זה?
"אנחנו בעידן שבו עולם ה-IT עובר מהפיכה. ארגונים רבים מעבירים את הפעילות שלהם לתשתיות ענן, בין אם בצורה מלאה או חלקית".

"השלב בו אנו נמצאים במהפכה הוא שלב ביניים, שבו חלק גדול מהארגונים מחזיקים את המערכות שלהם בצורה היברידית, חלק בתשתיות On-Premise וחלק בענן".

"על כן נדרש מוצר גיבוי שיכול לספק פונקציונליות מלאה לשני העולמות. לקומוולט יש אינטגרציה מלאה בין פתרונות הגיבוי לענן לתשתיות המקומית והיתרון המשמעותי הוא שהכל מנוהל מממשק מרכזי אחד. כך הלקוח יכול להיות בטוח שהגיבוי שלו תומך ועוזר לקדם טכנולוגיה חדשה".

אירועים קרובים