תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס לקוחות ושותפים Arrow ECS ישראל, יום ה' 30 בנובמבר, מועדון התיאטרון, יפו

מנכ"ל Arrow ECS ישראל: "לטפל במידע ביעילות – ולהניב ערכים עסקיים"

26/11/2017 12:46
אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"המנמ"ר מתמודד בימים אלה בכמה חזיתות טכנולוגיות. עליו לצלוח את המסע של הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון, להיכנס לעולם ה-Big Data, ולהיערך לעולם האינטרנט של הדברים. אנו עוזרים למנמ"ר לצלוח את העולמות הטכנולוגיים החדשים הללו בצורה המיטבית והפשוטה", כך אמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל.

יהושע התראיין לאנשים ומחשבים לקראת כנס לקוחות ושותפים שיערוך הסניף הישראלי של ענקית ההפצה העולמית. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ה' הקרוב, 30 בנובמבר, במועדון התיאטרון ביפו.

לדברי יהושע, "בעולם ה-Big Data, על המנמ"ר לטפל בניהול הנתונים ולדאוג שהמידע זורם באופן תקין, ולמצות את התועלות לטובת הארגון וצרכיו העסקיים".

חלון עם עוד יכולות ופתרונות חדשים

הוא ציין כי "מגמה חדשה, אליה ארגונים נערכים כעת, היא האינטרנט של הדברים. חברה אחות שלנו, Arrow Components, מספקת חיישנים לעולם זה. החיישנים הללו מתחברים לענן. אנו מספקים פתרונות ענן ואנליטיקה לתחום. כך אנו פותחים בפני המנמ"ר חלון עם עוד יכולות ופתרונות חדשים".

"העולם הולך לכיוון 'כל דבר מוגדר תוכנה', Software Defind Everything", אמר יהושע. "במקום לבוא ולהגדיר הגדרות, המנמ"ר יגיד מה הוא רוצה שיקרה במערכות וברשתות שלו – והשאר יבוצע באופן אוטומטי ולבד. כך, למשל, אחד הפתרונות שאנו מייצגים הוא NSX מבית VMware – עושה זאת בצורה מיטבית ברמת הרשת ואבטחת המידע לרשת".

מגמה נוספת, ציין יהושע, "היא עבודה בתקנים פתוחים, Open standard, המאפשרת לספקיות תקשורת רבות לעבוד בצורה משותפת, על מנת למקסם את ההתממשקות לרשתות, ולעבור משם בצורה קלה לשכבת השרתים והאחסון".

שותפויות עם חברות מובילות בכל תחום

"אנו מספקים למנמ"ר היצע מוצרים לכלל שכבות ה-IT, בעולמות אבטחת המידע, הרישות, האחסון, הווירטואליזציה ותשתיות ה-IT", אמר יהושע. "סל הפתרונות שלנו כולל את יבמ (IBM) בעולמות החומרה והתוכנה, פתרונות אורקל (Oracle), ואלה של Splunk – לטובת עולם ה-Big Data".

"יש לנו שותפויות עם חברות מובילות בכל תחום", אמר יהושע. "מוצרי ג'וניפר (Juniper) לטובת פישוט שכבת התקשורת, ריברבד (Riverbed), רדוור (Radware) וסיטריקס (Citrix). לתחום הווירטואליזציה והתשתיות, החברה מפיצה את מוצרי VMware ו-Dell-EMC".

"בתחום אבטחת המידע, המשימה היא ליצור רשת פשוטה לצד הגנה על נתונים שבענן. אנו מייצגים את מוצרי מק'אפי (McAfee) וכן RSA, חברת האבטחה מבית Dell- EMC, לצד רדוור למניעת מתקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS) ומניעת התקפות אפליקטיביות (WAF). עוד אנו מייצגים את פורספוינט (Forcepoint) ואת סיבונט  (Cybonet). המטרה היא ליצור מיכון עם כלים הקיימים ולהתמודד עם נוף איומים המשתנה בקצב אדיר".

להעניק למנמ"רים יכולת לענות לכלל האתגרים הטכנולוגיים שלהם"

השנה, אמר יהושע, "הוספנו להיצע המוצרים הנרחב שלנו את  Carbon Black, הנחשבת כיום בעולם כמובילה טכנולוגית בהגנה על תחנות קצה. Carbon Black פיתחה מערכת אבטחה מתקדמת וחזקה, המבוססת על טכנולוגיית Streaming Prevention. המערכת כוללת: איתור, מניעה ותגובה לאירועי סייבר מהדור החדש, לרבות כופרות, נוזקות ומתקפות סייבר שאינן מבוססות נוזקות – תוך תחקור מעמיק של האירוע.

עוד הוספנו השנה את פתרונות Quantum, הכוללים הגנה על נתונים המבוססים על הקלטת דיסק, ניהול מלא של נתונים גדולים, אחסון, שירותי גיבוי עבור סביבות וירטואליות, גיבוי ענן והתאוששות מאסון.

בימים אלה אנו עמלים על שילוב עוד יצרנים בסל הפתרונות שלנו, על מנת להעניק למנמ"רים יכולת לענות לכלל האתגרים הטכנולוגיים שלהם".

"יחדיו, כל הרכיבים מתחברים לרשת בהקשר של מסע דיגיטלי, האינטרנט של הדברים, פתרונות Big Data ומדיה חברתית", סיכם יהושע.

"Arrow ECS הוא המפיץ הבינלאומי הגדול ביותר בישראל, עם גב כלכלי חזק. הדבר מסייע לקשר עם ספקיות ה-IT. כ-VAD (ר"ת Value Added Distributor) אנו מעניקים ערכים מוספים לתהליך המכירה. ב-2018 נמשיך לגדול עם השותפים הקיימים, נוסיף להיצע שלנו עוד ספקיות IT, על מנת להרחיב את היצע הפתרונות שלנו. כך נענה על כל המגמות הטכנולוגיות החמות. נסייע למנמ"רים לצלוח בשלום את המסע בהפיכת ארגונים לדיגיטלי".

אירועים קרובים