תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

"ארכיטקטורת קומוולט מעניקה שליטה בגידול כמות הנתונים וחיסכון בעלויות"

30/11/2017 11:38
רענן ביבר, מייסד ומנכ"ל פוג'יטסו ישראל. צילום: יח"צ

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שוחחנו עם רענן ביבר, מנהל פעילות פוג'יטסו (Fujitsu) בישראל, על שיתוף הפעולה בין שתי החברות.

ספר לנו על פוג'יטסו ועל פעילות החברה
"פוג'יטסו הינה חברת שירותי IT וטכנולוגיית מידע ותקשורת החמישית בגודלה בעולם ומספר אחת ביפן. המוטו של החברה מכוון לגובה רב – 'להפוך את החלומות למציאות', ואכן פוג'יטסו בפעילותה המגוונת והמתקדמת היא מקום לחשיבה חדשנית ויצירתיות, שבו חלומותינו, חלומות לקוחותינו וחלומות המין האנושי יכולים להפוך למציאות".


"לפוג'יטסו סל מוצרים ושירותים מהרחבים ביותר בתעשייה והוא כולל מגוון פתרונות כוללים מקצה לקצה בתחום טכנולוגיית מידע, תשתיות תקשורת ושירותים והכל בראייה של תשתיות ענן מקומי, ציבורי או ענן היברדי. החברה אף מדורגת בין חמשת הספקים המובילים של שרתים בעולם. אלמנט המייחד את החברה הוא היותה חברה המספקת שירותי IT מהשורה הראשונה בנוסף לפתרונות החומרה המצוינים שהיא מציעה".

"הודות לניסיונה העשיר, לפוג'יטסו שת"פ ארוך שנים עם חברות IT מהמובילות בעולם: כגון 40 שנות שת"פ עם סאפ (SAP), 19 שנות שת"פ עם אורקל (Oracle), שותף טכנולוגי בכיר של אינטל (Intel), סיטריקס (Citrix), רד-האט (Red Hat), VMware, נט-אפ (NetApp), ברוקייד (Brocade) וכמובן קומוולט. בזכות שת"פ זה מציעה החברה מגוון פתרונות ושירותים מקצועיים וכן תמיכה מקצה לקצה לסביבות אלו".

"לסניף הישראלי של פוג'יטסו שותפים עסקיים בולטים בשוק – יעל פתרונות משולבים לשירות ותמיכה, חברות איסטרוניקס ודטה-טק להפצה, קבוצת אולטרייד, קבוצת One1 וקבוצת אמת מחשוב כאינטרגטורים ראשיים. מאז כניסתה של פוג'יטסו לישראל לפני כשנה הספיקה החברה לזכות במגוון פרויקטים נחשקים ובהתקנות בארגוני מערכות מידע אצל הלקוחות מהגדולים בישראל".

מה מרוויחים הלקוחות משיתוף הפעולה של קומוולט ופוג'יטסו?
"קומוולט הינה החברה המובילה בעולם בתחום ניהול וגיבוי המידע הארגוני. החברה פיתחה פלטפורמה אחודה המבוססת על תוכנה בלבד וקוד הומוגני לכל סוגי המידע הארגוני המאפשר שימוש בתהליך אחד. השימוש בפלטפורמה האחודה מספק מגוון תכונות הנדרשות לניהול המידע ללא צורך לרכוש ולתחזק מספר כלי ניהול נקודתיים, ועל ידי כך מאפשר ניהול של כמויות מידע עצומות על ידי איש תשתיות יחיד".

השילוב של פתרונות קומוולט מחד והמיקוד של פוג'יטסו במערכות מידע מאידך יצרו שיתוף פעולה הדוק בין החברות שרק הולך ומתחזק עם השנים".

לפוג'יטסו ישנם פתרונות מתקדמים לגיבוי שהינם פרי פיתוח משותף של מהנדסי החברה וקומוולט, אשר פיתחו במשותף Appliance גיבוי לדיסק מודרני, שמותאם לדרישות אתגרי הגיבוי של היום תוך דגש רב על מספר פרטים:
● הפתרון מותאם לדרישות הביצועים וחוסך את הצורך בבניית שרת והתאמה לקומוולט.
● פשטות התקנה והקמה מהירה של הפתרון המפחית את עלות האינטגרציה.
● המוצר מסופק מפוג'יטסו כשהוא כבר מותקן עם תוכנת קומוולט.
● ניתן למכור את המוצר ללקוח קיים שיש לו רישוי תוכנה.
● הפתרון סקלבילי והוא מגיע עם קיבולת גיבוי החל מטרה-בייטים בודדים ועד פטה-בייטים.
● השירות ניתן על ידי פוג'יטסו עבור הפתרון האחוד על גבי ה-Appliance. הוא נתמך במלואו על ידי השירות של פוג'יטסו עם ניסיון נצבר עצום של החברה.

מה היתרון של קומוולט על פני חברות אחרות בשוק הגיבוי?
"It’s all about people. לקומוולט ישראל יש צוות מדהים ומקצועי של אנשים ושיתוף הפעולה בין קומוולט ופוג'יטסו בישראל מניב סיפורי הצלחה יפים".

"הארכיטקטורה של קומוולט מעניקה ללקוחותיה שליטה חסרת תקדים בגידול בכמות הנתונים, בעלויות ובסיכונים. התוכנה של קומוולט תוכננה לעבוד בצורה חלקה, מהמסד ועד הטפחות, תוך התבססות על קוד יחיד משותף וקבוצות פונקציות משותפות המספקות הגנה על נתונים, אחסון בארכיון, שכפול, חיפוש ויכולות ניהול משאבים. למוצרי החברה ממשק אחוד ואינטואיטיבי עבור מנהלי הגיבויים בארגונים אשר חווים כיום קושי בניהול כלל רובדי ההגנה על המידע".

"הפתרון של קומוולט והפלטפורמה האחודה של פוג'יטסו מאפשרות ללקוח התקנה ידידותית וחסכנית בזמן, תוך ביצועים מיטביים של הטכנולוגיה המובילה בעולם".

לאן לדעתך מתקדם שוק הגיבוי בישראל? כיצד קומוולט משתלבת בשוק זה?
"התרבות הווירוסים, איומי הכופרה ושאר המזיקים מחייבת ניהול אחיד, שליטה וגיבוי מקצועי רציף. קומוולט, להבדיל מחברות גיבוי אחרות, לקחה את פתרון הגיבוי קדימה והתאימה חומרה אשר תיתן את המענה הטכנולוגי המיטבי בצד פשטות ההפעלה ומתן תמיכה ושירות לאחר הרכישה".

"פוג'יטסו וקומוולט ממוקדות במגזר העסקי במערכות המידע המרכזיות בישראל, ולהן שיתוף פעולה הדוק ופורה אשר הניב מספר משמעותי של סיפורי הצלחה בישראל אצל לקוחות מהגדולים במשק".

מה תציגו בכנס?
"בכנס נציג את הפתרון האחוד של שתי החברות, אשר מסופק כ-Appliance: Fujitsu ETERNUS CS200C".

"נציג גם את סיפורי ההצלחה שלנו בקרב הלקוחות בישראל, אשר שילבו בהצלחה רבה את הפתרונות המשותפים של שתי החברות במערכות המידע שלהם. קומוולט תציג Appliance משלה אשר פותח במשותף עם מהנדסי פוג'יטסו ונבנה על גבי שרתי Fujitsu Primergy 2530M4".

אירועים קרובים