תוכן שיווקי

מיקרוסופט וסאפ מאחדות כוחות; מספקות אפיק למהפך דיגיטלי בענן

25/12/2017 16:43
מימין: סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט, וביל מקדרמוט, מנכ"ל סאפ. צילום: יח"צ

מיקרוסופט (Microsoft) וסאפ (SAP) הכריזו על סל פתרונות משולבים, שיספקו ללקוחות מפת דרכים ברורה ובטוחה אל חדשנות עסקית בענן.

כחלק מהצגת מחויבות לשותפות, שתי חברות הענק הכריזו שכל אחת מהן תשתמש בפתרונות הענן של השנייה לצרכים פנימיים. כמו כן, מיקרוסופט וסאפ תבצענה תהליכי הנדסה משותפים ופעילות משותפת בפנייה לשוק עם פתרונות מובילים, ובנוסף תספקנה שירותי תמיכה משותפים כדי להבטיח ללקוחות את חוויית הענן הטובה ביותר.

הפעלת SAP HANA Enterprise Cloud, שירות הענן הפרטי המנוהל של סאפ, על גבי Azure של מיקרוסופט תאפשר ללקוחות להריץ SAP S/4HANA מאובטח ומנוהל בענן. בנוסף, מיקרוסופט תפעיל SAP S/4HANA על Azure עבור תהליכים פיננסיים פנימיים שלה ומנגד, סאפ תעביר מערכות עסקיות פנימיות חיוניות משלה לענן של הענקית מרדמונד. בעקבות כך, SAP Ariba מתבססת כרגע על Azure ונבחן שימוש מורחב עבור אפליקציות הרכש שלה. יחדיו, סאפ ומיקרוסופט תסייענה לחברות להוציא את המרב מהפעלת אפליקציות סאפ בענן.

"בעוד הטכנולוגיה משנה כל עסק וכל תעשייה, ארגונים מחפשים את הפלטפורמות המתאימות ביותר ואת השותפים הנכונים שיסייעו להאיץ את המהפך הדיגיטלי שלהם", אמר סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט. "בהתבסס על השותפות ארוכת הטווח שלנו, מיקרוסופט וסאפ רותמות את המוצרים האחת של השנייה לא רק כדי להעצים את הארגונים שלנו אלא גם כדי להעצים את הלקוחות, שיריצו את האפליקציות ואת עומסי העבודה החיוניים ביותר שלהם לעסקים באמצעות SAP S/4HANA ו-Azure".

"העסקים הגדולים בעולם בוטחים במיקרוסופט ובסאפ"

ארגוני אנטרפרייז מעבירים בהדרגה מערכות חיוניות לעסקים אל הענן, כדי ליהנות מהיתרונות של המהפך הדיגיטלי: יחסים משופרים עם לקוחות, העצמה של עובדים, תפעול יעיל יותר ויצירה של מודלים עסקיים, מוצרים ושירותים חדשים. על פי גרטנר (Gartner), שני שליש מהמובילים העסקיים מאמינים שהחברות שלהם חייבות להגביר את קצב הדיגיטציה כדי להישאר תחרותיות. כמובילות בעולם התוכנה הארגונית, סאפ ומיקרוסופט תפעלנה במשותף כדי לספק ללקוחות אפיק אמין ובטוח למהפך דיגיטלי.

"אנחנו לוקחים את השותפות שלנו לשלב הבא באמצעות היכולת החדשה להריץ SAP S/4HANA על סביבת Azure", אמר ביל מקדרמוט, מנכ"ל סאפ. "העסקים הגדולים בעולם בוטחים במיקרוסופט ובסאפ. יחדיו, נסייע לחברות לנצח במהפכת הצמיחה הממוקדת בלקוח".

כאמור, שתי החברות יפעילו SAP S/4HANA על Azure עבור המערכות הפנימיות שלהן. מיקרוסופט תחליף את המערכות הפנימיות שלה, שכוללות אפליקציות סאפ פיננסיות מסורתיות, ותטמיע פתרון SAP S/4HANA Finance שירוץ על הענן שלה עצמה. החברה גם מתכננת לחבר את SAP S/4HANA ל-Azure AI ולשירותי אנליטיקה, כדי להשיג דיווח פיננסי יעיל יותר ולאפשר קבלת החלטות טובה יותר. סאפ, מצידה, תעביר יותר מ-10 מערכות חיוניות לעסקים ל-Azure, על מנת להשיג את היעילות המרבית, הגמישות והחדשנות שהפלטפורמה מציעה. זאת, כולל תוכנת SAP S/4HANA התומכת ב-Concur, שהינה חברה של סאפ.

שתי החברות יתעדו את הפרויקטים הפנימיים שלהן כדי לספק ללקוחות קווים מנחים וארכיטקטורה להפעלות של אפליקציות סאפ על Azure.

ליהנות מהיתרונות שבשני העולמות

עם SAP HANA Enterprise Cloud על Azure, לקוחות יוכלו ליהנות מהיתרונות שבשני העולמות: יכולות ניהול אפליקציות ומומחיות של סאפ, יחד עם ענן גלובלי, אמין וחכם של מיקרוסופט וטווח שירותי הענן שלה.

יצוין כי כבר כעת, לקוחות ארגוניים מכל הסוגים, כגון קוקה קולהColombia Sportswear ,Coats ו-Costco Wholsale, מסתמכים על סאפ ועל Azure לתמיכה בעסקים שלהם.

בארי סימפסון, סגן נשיא וסמנכ"ל מערכות מידע בקוקה קולה, אמר כי "השותפות האסטרטגית עליה הכריזו מיקרוסופט וסאפ היא התפתחות חשובה ביותר עבור המערכת של קוקה קולה. הערך שנוצר מהעבודה המשותפת בהנדסה, מכירות ואספקה בין שני השותפים האסטרטגיים האלה יאפשר להאיץ את התכנית הדיגיטלית שלנו. זו התפתחות חיובית ומרגשת מאוד עבורנו".

"סאפ ומיקרוסופט הן שותפות מרכזיות של Costco, והשותפות הזו תסייע לקדם את אסטרטגיית הענן והפעילות הדיגיטלית שלנו", ציין ג'ים רות'פורד, סגן נשיא מערכות מידע ב-Costco Wholsale.

לדברי מייק הירט, סגן נשיא וסמנכ"ל מערכות מידע ב-Colombia Sportswear, "מיקרוסופט וסאפ הן שותפות אסטרטגיות שמסייעות לנו להצמיח את הפעילות הסיטונאית שלנו ואת השיווק הישיר ללקוח. עבודה משותפת זו היא מרכיב חשוב לקידום הארכיטקטורה הטכנולוגית ואסטרטגיית הענן שלנו, שתאפשרנה לנו לשרת טוב יותר את לקוחותינו ברחבי העולם. השותפות הזו חיונית כדי להמשיך ולהגשים את המחויבות שלנו".

"עם SAP HANA על Azure, יש לנו את השליטה בנתונים כדי לפעול ביעילות גדולה יותר לאורך כל הפעילות העסקית ולהאיץ את האספקה של מוצרים ללקוחותינו", אמר חיזמי חאסן, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-Coats. "השותפות בין סאפ למיקרוסופט מספקת לנו את הביטחון שאנחנו צריכים לחדשנות בענן".

אירועים קרובים