רד-האט מחדשת את מערכת המיתוג והלוגו שלה בפרויקט עיצוב פתוח
חברת התוכנה רד-האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות תוכנה שמבוססים על קוד פתוח, מזמינה להשתתף במסע שיתופי לשדרוג וחידוש הלוגו ומערכת המיתוג שלה – The Open Brand Project.
לרד-האט יש הכנסות של כשלושה מיליארד דולר בשנה והיא מעסיקה למעלה מ-11 אלף עובדים ביותר מ-90 ארצות ברחבי העולם, כולל ישראל. במשרדי החברה ברעננה פועלים מרכז פיתוח עם יותר מ-200 עובדים, וגוף המכירות שמשרת את ישראל, יוון וקפריסין.
הלוגו של רד-האט עוצב לפני 17 שנה ומאז לא עבר רענון. מעבר לכך יש מספר סיבות מעשיות להחלטה לבצע את שינוי התדמית והלוגו, ביניהן העובדה שהנוף הדיגיטלי המשתנה יצר שפע יישומים והזדמנויות שדורשים גמישות אותה לא יכול הלוגו הנוכחי לספק. כמו כן, קשה לפרסם את הלוגו בצבע אחד או על רקע כהה.
ברד האט מאמינים כי פתיחות, גיוון מחשבתי והשתתפות נרחבת, מניבים את התוצאות הטובות ביותר, והחברה מיישמת אותם ערכים לתהליך של עדכון הלוגו ומערכת המיתוג שלה.
לא מדובר בתחרות עיצוב ולא תתקיים הצבעה עבור העיצוב המועדף. אך ברד-האט מעוניינים לדעת מה חושבים בקהילות התורמות לקוד הפתוח, בקרב הלקוחות ואנשי רד-האט ברחבי העולם, שתריסר מהם מקועקעים ב-"איש הצללית" הנוכחי עם הכובע האדום – הוכחה למסירות לחברה וללוגו.
יתקבלו בברכה משוב ורעיונות רבים ככל האפשר, מפני שברד-האט יודעים כי כך יוכלו לגלות פריצות דרך אמיתיות במיתוג ובעיצוב של החברה.
כאן ניתן לקחת חלק ולהשתתף ב-The Open Brand Project.
יש מספר דרכים לעשות זאת, תחילה דרך השתתפות בסקר.
ניתן ללמוד יותר על פרטי הפרויקט ולעקוב אחרי התקדמותו דרך הבלוג.
מי שיש להם רעיונות, הצעות או תגובות, מוזמנים לצייץ אותם ל-RedHatWay@ ולעקוב ב-openbrandproject#.