תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Future of AI, יום ג' 20 במרץ, דייויד אינטרקונטיננטל תל אביב

"הפיכת טכנולוגיית AI לזמינה יותר – מושכת ארגונים רבים לענן של גוגל"

גוגל יוצאת בצעד נוסף להאצת השימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית, כך לפי דייב אליוט, מוביל טכנולוגי וארכיטקט ML ב-Google Cloud

28/02/2018 07:07
דייב אליוט, מוביל טכנולוגי וארכיטקט ML ב-Google Cloud. צילום: יח"צ

גוגל (Google) הכריזה על צעד נוסף במטרה להנגיש את טכנולוגיית הבינה המלאכותית לקהל גדול יותר של מפתחים ואנשי תוכנה, ולא רק למומחים לדבר. בעקבות ניסיונה הנרחב בטכנולוגיית AI, גוגל הופכת את הטכנולוגיה להיות זמינה וקלה יותר לאימוץ, במהלך אשר יגביר את השימוש בענן שלה באופן כללי, כך לפי דייב אליוט, מוביל טכנולוגי וארכיטקט ML ב-Google Cloud, העתיד לבקר בארץ ולשאת הרצאה בנושא בכנס Future of AI.

אליוט הוא מומחה AI ו-ML. במסגרת תפקידו הוא מקיים קשר קרוב עם קהילות מפתחים גלובליות על מנת לדחוף אותם להתנסות במוצרים, רעיונות וטכנולוגיות חדשניים ובמקביל להיות הקול של אותן קהילות ולהביא את הפידבק שלהם לצוותי הפיתוח והמוצר של גוגל. הוא מגיע לישראל בין היתר במטרה להפיץ את הטכנולוגיות החדישות האלה גם בשוק הישראלי, הידוע כ-early adopter של התחום.
לקראת אירוע - Future of AI, יום ג' 20 במרץ, דייויד אינטרקונטיננטל תל אביב

אליוט ציין כי כחלק מהאסטרטגיה הזו, גוגל השיקה כלי חדש בשם Cloud AutoML, שעוזר ליישום פשוט יותר של טכנולוגיית AI באפליקציות עסקיות. כיום כידוע, רק קומץ חברות בעולם הן בעלות גישה לכישרון ולתקציבים הדרושים לבניית מודלים ופיתוח עצמאי של יכולות בתחום ה-ML וה-AI.

Cloud AutoML מאפשר גם לעסקים שאין להם מומחיות ב-Machine Learning להתחיל לבנות מודלים מותאמים-אישית באיכות גבוהה, בטכנולוגיית לימוד מכונה. לכן בגוגל מאמינים שהכלי החדש יהפוך מומחי AI להיות יעילים אפילו יותר, יקדם תחומים חדשים תחת מטריית ה-AI ויעזור למהנדסים שאינם מיומנים בתחום לבנות מערכות AI חזקות ומתוחכמות שקודם לכן היו בגדר חלום.

השירות הראשון שגוגל משיקה תחת AutoML הוא AutoML Vision – שירות שמאפשר לארגונים ליצור בקלות ובמהירות מודלים מותאמים-אישית של למידת מכונה לראייה מלאכותית. השירות החדש מאפשר ליצור בתוך דקות מודל Machine Learning, לאמן אותו ואז להריץ אותו בענן עם כל מאגר הנתונים הרלוונטי לארגון. הכלי יכול לפענח בקלות מה מכילה כל תמונה שהמשתמש מעלה וכך לאמן מודל שיתבסס על התמונות הללו וישליך מסקנותיו על תמונות חדשות שיועלו בעתיד, על בסיס המידע שנלמד, ישירות ב-Google Cloud.

AutoML Vision מאפשר לקבל רמת דיוק מוגברת גם אם ללקוח יכולות מוגבלות יחסית ב-ML, והוא מאפשר מהירות בתפעול ובקבלת החלטות ושימוש קל באמצעות ממשק גרפי פשוט.

גופים וחברות כמו Disney ,Urban Outfitters וגן החיות של לונדון כבר משתמשים בשירות AutoML Vision למגוון רחב של יישומים הקשורים בזיהוי תמונות, החל בשימור מינים של חיות בר על ידי ניתוח ותיוג מיליוני תמונות של בעלי חיים שונים, ועד לשיפור חוויית הלקוחות על ידי חיפוש מהיר ומדויק יותר של פריטי ביגוד ומוצרים ברשת לפי הטקסטורה או סוג התפר.

לסיכום אומר אליוט, כי הפיתוח של AutoML Vision הוא תוצאה של שיתוף פעולה הדוק בין Google Cloud ל-Google Brain וצוותי Google AI אחרים, והוא השירות הראשון מבין מספר מוצרי Cloud AutoML שנמצאים עתה בפיתוח. "למרות שאנו עדיין נמצאים רק בתחילת המסע להפיכת AI לנגיש לכולם, אנו שואבים השראה עמוקה מהדברים שאלפים מלקוחותינו כבר הצליחו לעשות בעזרת מוצרי AI בענן, ואנו מקווים שהשימוש ב-Cloud AutoML יעזור לחברות נוספות לגלות מה אפשר להשיג באמצעות AI".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים