המכשירים החדשים של אסוס: מצלמות משודרגות ואימוג'ים אישיים

החברה השיקה אמש (ג') ב-MWC את סדרת ה-ZenFone 5, שכוללת ארבעה דגמים ומשלבת AI, מסך גדול ואולטרה-דק ומצלמות כפולות

ה-ZenFone 5 של אסוס. צילום: יח"צ

אסוס (Asus) השיקה אמש (ג') בכנס הסלולר העולמי MWC, שמתקיים בברצלונה בימים אלה, את סדרת הסמארטפונים החדשה שלה ל-2018 – ה-ZenFone 5. הסדרה כוללת ארבעה דגמים ומשלבת טכנולוגיית בינה מלאכותית, מסך גדול ואולטרה-דק ומערכת מצלמות כפולות.

ה-ZenFone 5 הוא בעל מסך 6.2 אינץ' (כאמור, אולטרה-דק) ומעבד Snapdragon 636 של קוואלקום (Qualcomm). הוא כולל את פונקציית AI Boost, מצלמה אחורית כפולה מבית סוני (Sony) ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל, זווית צילום של 120 מעלות, יכולות צילום HDR בלילה וזיהוי נוף ופנים באמצעות בינה מלאכותית. עוד כולל המכשיר טעינה חכמה, נעילה ופתיחה קלה באמצעות תוכנת זיהוי פנים חכמה ופונקציית ZeniMoji, המאפשרת יצירת אימוג'ים ואוואטרים אישיים.

מכשיר נוסף שהשיקה אסוס הוא ה-ZenFone 5Z – בעל מסך 6.2 אינץ' (כאמור, אולטרה-דק) ומעבד שמונה ליבות Snapdragon 845, שמצויד בזיכרון RAM של 8 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון של 256 מגה-בייט. כמו אחיו, יש בו מצלמה אחורית כפולה מבית סוני ברזולוציה של 12 מגה פיקסל, זווית צילום של 120 מעלות, יכולות צילום HDR בלילה וזיהוי נוף ופנים על ידי בינה מלאכותית. גם הוא כולל טעינה חכמה, נעילה ופתיחה קלה באמצעות תכנת זיהוי פנים חכמה ופונקציית ZeniMoji, המאפשרת יצירת אימוג'ים ואוואטרים אישיים.

ה-ZenFone 5 Lite של אסוס. צילום: יח"צ

ה-ZenFone 5 Lite של אסוס. צילום: יח"צ

ה-ZenFone 5 Lite הוא בעל מסך קטן מעט יותר, של 6 אינץ' ובאיכות Full HD, בעל שוליים דקים וביחס תצוגה של 18:9. הוא מגיע עם מערכת מצלמות כפולה קדמית ואחורית משודרגת – מצלמה קדמית כפולה ברזולוציה של 20 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית ברזולוציה של 16 מגה פיקסל, שמעניקות זווית צילום של 120 מעלות. המעבד במכשיר זה הוא Snapdragon 630, והוא כולל סורק טביעת אצבע בגב המכשיר, שחרור נעילה על ידי זיהוי פנים וסוללה עם קיבולת של 3,300 מילי-אמפר לשעה.

ה-ZenFone Max הוא המכשיר הקטן ביותר במשפחת המכשירים החדשה, והוא בעל מסך 5.5 אינץ' עם שוליים דקים. הוא כולל מצלמה קדמית כפולה ברזולוציה של 13 מגה-פיקסל וזווית צילום רחבה של 120 מעלות, ומצלמה קדמית ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל. סוללת המכשיר היא בעלת קיבולת של 4,000 מילי-אמפר לשעה, המאפשרת, לפי החברה, זמן המתנה של עד 41 ימים, זמן שיחה של עד 36 שעות ועד 23 שעות גלישה ב-Wi-Fi. המכשיר כולל גם סורק טביעת אצבע בגבו ופונקציית זיהוי פנים לביטול הנעילה שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים