תוכן שיווקי
בעקבות אירוע פיצה וטכנולוגיה

אנדראה זוקט, רד-האט: "בישראל ראיתי צעירים בארץ צעירה, שרוצים לדעת"

05/06/2018 14:45
אנדראה זוקט, מנהל הפיתוח העסקי של Red Hat Training. צילום: יח"צ

באחרונה ביקר בישראל אנדראה זוקט, מנהל הפיתוח העסקי של Red Hat Training – פעילות ההדרכה וההסמכות של רד-האט (Red Hat). היה זה ביקורו הראשון בארץ, והוא נועד להרחיב את עסקי ההדרכה של רד-האט בישראל, ובמקביל להבין את ההזדמנויות אצלנו בתחום זה, להכיר את אנשי ה-IT המקצועיים ואת הצרכים הטכנולוגיים ולענות עליהם, תוך תמיכה בפעילות רד-האט בישראל.

רד-האט מציעה את הדרכותיה במספר דרכים: למידה סטנדרטית פנים אל פנים, למידה דיגיטלית או למידה עצמית. הזדמנויות הלמידה של החברה בכל התחומים מתבצעות בשיטת רכישת מנוי ארגוני למשך שנה, כולל חומרי ההדרכה ושובר להסמכה, במידה שרוצים אחת כזאת. "המטרה שלנו היא לגרום לאנשים לרכוש ידע מקצועי וליהנות. אם מקבלים הסמכה, זה פותח הזדמנויות מקצועיות", אמר זוקט.

זוקט ציין כי הדרכות רד-האט מתבצעות באמצעות שותפי הדרכה, כמו ג'ון ברייס בישראל, או ישירות בהתאמה ללקוחות ולנושא ההדרכה. "בכל מקרה, צריך להיזהר ולהקפיד שההדרכה שמקבלים היא הדרכת רד האט רשמית ומאושרת", הדגיש.

נושאי הדרכות רד-האט מתמקדים בקוד פתוח ובטכנולוגיות מתקדמות. זוקט אמר שבמקומות רבים הוא פוגש אנשים שמתעניינים בנושאים הקשורים לענן – OpenShift ,OpenStack, קוברנטיס, Ansible וכל מה שקשור ל-DevOps.

"הישראלים משתוקקים לדעת יותר – וטוב יותר"

"בישראל ראיתי אנשים צעירים בארץ צעירה, שרוצים לדעת", ציין. "זה חשוב, כי אתם משתוקקים לדעת יותר וטוב יותר, ולראות את העתיד. מבחינת הדרכה, זה מתחבר אלינו היטב, מאחר שכל הנושאים בתחומים אלה קשורים לטכנולוגיות ולתדמית שלנו כ-Best of breed. לכן, הקורסים שלנו צריכים להיות הטובים ביותר. אנשים לא רוצים לבזבז זמן בהדרכה, כי הזמן יקר. ואם אני משתתף בקורס או רוכש מנוי הדרכה – זה צריך להקנות לי יתרון".

"ההדרכה שלנו גדושה בתכנים וזמן ההדרכה מנוצל היטב, כי אנחנו מודעים לכך וזה חשוב לנו. לעתים קרובות, ההדרכות משולבות עם התנסות Hands on, כדי לוודא שהתלמידים יכולים לבצע את מה שהם או הארגון שילמו עבורו", אמר.

זוקט התייחס גם לתכנית ההסמכות של רד-האט ואמר כי היא "לא קלה. לא לרבים יש הסמכות רד-האט ומי שיש להם אותה נמצאים צעד אחד מעבר לאחרים". כך, הוא אמר כי "באיטליה הגדולה יש פחות מ-200 ארכיטקטים מוסמכים ל-Red Hat Enterprise Linux. זו קהילה קטנה ואיכותית". ומה עם ישראל? "מבחינת יעדים בישראל השנה, אני מאמין שניתן להגדיל את מספר בעלי הסמכות רד-האט ב-50%, מפני שהשוק הישראלי שונה מאחרים ומיוחד. לשם כך אנחנו רוצים לעקוב ולדעת מה אנשים כאן רוצים ללמוד, ולספק להם את הנדרש, תוך קשר ישיר איתם וקיצור המרחק", אמר זוקט.

מידע נוסף ניתן לקבל כאן.

אירועים קרובים