תוכן שיווקי

VMware תספק פלטפורמה רחבה לניהול סביבת העבודה הדיגיטלית

30/08/2018 13:07
מפטרת. VMware

VMware חשפה בכנס VMworld 2018, שנערך בימים אלה בלאס וגאס, חידושים בפלטפורמת סביבת העבודה הדיגיטלית מבוססת הבינה Workspace ONE, שמרחיבים את חזונה להאיץ את האופן שבו שירותים לסביבת העבודה יאובטחו, יסופקו וייצרכו בסביבת העבודה המודרנית. ארגונים יכולים לנצל עתה את היתרונות הגלומים בפתרונות שמאיצים את האימוץ של ניהול מודרני בעת שהם מהגרים באופן מלא ל-Windows 10, למכשירי Mac, אנדרואיד, iOS ו-Chromebooks. העדכונים בפלטפורמה יאפשרו לעסקים לספק לעובדים חוויית משתמש משופרת עם אפליקציית Workspace ONE חכמה וליהנות מהתועלת הגלומה באינטגרציה חדשה בפלטפורמה, שמרחיבה את הערך של ניהול מודרני לנקודות קצה וירטואליות.

"בעת שהמנמ"רים ובכירי מערך ה-IT מיישמים טרנספורמציה עסקית, הם חייבים להתמודד חזיתית עם אתגרי ניהול, בהתחשב בשטף הפלטפורמות של מכשירי קצה שונים, איומי אבטחה גדולים מתמיד ואפליקציות קריטיות, שהם המפתח ליכולות של כוח העבודה הנוכחי", הסביר נוח וואסמר, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מחשוב משתמש קצה ב-VMware. לדבריו, "Workspace ONE, שבנוי על יסודות של ניהול מודרני ומתעצם באמצעות יכולות האקו-סיסטם המתרחב של החברה, מעצים את יכולות ארגוני IT לספק פלטפורמת סביבת עבודה שמתאפיינת ברמת אוטומציה גבוהה לצריכה על פי דרישה. הוא מספק תובנות רבות ערך, חוויית עובדים מורחבת, חסכון דרמטי בעלויות ואבטחה משופרת".

VMware מצעידה את הניהול המודרני לשלב הבא

ניהול מודרני הוא מרכיב יסוד בעת שחברות עוברות מגישות ניהול מסורתיות, מערכות הפעלה ישנות ואפליקציות היסטוריות לסביבת עבודה דיגיטלית. VMware מצעידה את הניהול המודרני לשלב הבא באמצעות מינוף האקו-סיסטם של השותפים ושיפורים מרכזיים באוטומציה, שמאפשרים לארגוני IT לנהל ולאבטח שירותי סביבת עבודה שנצרכים על פי דרישה.

Workspace ONE Intelligence, שירות ענן שמספק תובנות מבוססות נתונים ואוטומציה בכל מרחב סביבת העבודה, מאפשר עתה יכולות חדשות להאיץ מעבר זה. תחזיות בדבר טלאים ל-Windows 10, המבוססות על הערכות של מוכנות האפליקציה ועל תחקיר נקודות תורפה באבטחה (CVE), מבטיחות כי מכשירים יתוחזקו באופן פרו-אקטיבי וישוחזרו.

VMware מקדמת גישה של ניהול אחוד למכשירים וירטואליים ופיזיים. החברה מציגה בפעם הראשונה יכולות אינטגרציה חדשות במסגרת Horizon 7, שמאפשרת כעת לצוותי ה-IT לנטר, לקבוע מדיניות ולעדכן Images של מערכת ההפעלה עבור שולחנות עבודה וירטואליים – מתוך פלטפורמת Workspace ONE.

כדי להאיץ את הפקת הערך, VMware מציגה בנוסף פתרונות ענן מוכנים, שמאפשרים לארגונים לעבור באופן רציף לענן. הם כוללים את Horizon 7 VMware Cloud on AWS – גרסת קדם הכרזה לפלטפורמת Just in Time, שמתמודדת עם תרחישי שיקום מאסון. כן נחשפה התמיכה המורחבת של Horizon Cloud on Microsoft Azure, שמציעה תמיכה בסוגים נוספים של מכונות וירטואליות של מיקרוסופט.

אירועים קרובים