וריזון הגיעה לפשרה עם FCC: תשלם 7.4 מיליארד דולר

החברה תשלם את הסכום לאחר שהשתמשה בפרטים של לקוחות למסעות פרסום ללא אישורם ● בווריזון מסבירים זאת ב-"טעות"

תוצאות טובות. וריזון

וריזון (Verizon) תשלם 7.4 מיליארד דולר במסגרת הסכם פשרה עם רשות התקשורת הפדרלית של ארצות הברית (FCC). זאת, לאחר שנמצא כי החברה לא הודיעה למיליוני לקוחות של שירות הטלפון שלה שהם יכולים להורות שלא ייעשה שימוש בפרטיהם האישיים לצורך מסעות פרסום פנימיים.

בחקירה שערכה לשכת האכיפה של FCC נמצא כי וריזון לא הסבירה לכשני מיליון לקוחות חדשים, בחשבונית הראשונה שקיבלו או במכתבי הברכה העוסקים בזכויות לפרטיות, כיצד הם יכולים להורות שלא ייעשה שימוש בפרטיהם האישיים במסגרת מסעות שיווק. כתוצאה מכך ניגשה וריזון במשך מספר שנים לפרטים האישיים של לקוחות אלה במסגרת מסעות שיווק, מבלי שהודיעה להם על זכותם להורות שלא ייעשה שימוש בפרטים שלהם.

FCC מסרה כי הסכום שתשלם וריזון הוא הגבוה שנקבע אי פעם בשל תלונות על חברות טלפון בנושא פרטיות. בנוסף לכך, התחייבה החברה להודיע ללקוחותיה, בחשבונית הראשונה ואחת לשלוש שנים, על זכותם להורות שלא ייעשה שימוש בפרטיהם האישיים לצורך מסעות פרסום.

"בעולם המקושר של ימינו, חיוני שכל חברת טלפונים תכבד את חובתה להודיע ללקוחות מהן האפשרויות שעומדות לרשותם בנושא הפרטיות, ותכבד את הבחירה שלהם", מסר טרוויס לה-בלנק, המנהל בפועל של לשכת האכיפה של FCC. "לא מקובל שחברת טלפונים תעשה שימוש בפרטים של לקוחותיה באלפי מסעות שיווק, מבלי לתת להם הזדמנות להורות שלא ייעשה שימוש כזה".

מ-וריזון נמסר בתגובה כי "הבעיה נבעה מכך שבטעות לא מסרנו לחלק מהלקוחות של הקווים הנייחים שלנו הודעה על פי כללי FCC לפני ששלחנו להם חומרים שיווקיים שעשויים לעניין אותם. לאחר שגילינו את הבעיה הודענו על כך ל-FCC, תיקנו את הבעיה ויישמנו את האמצעים הנחוצים כדי שהיא לא תחזור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים