גוגל השיקה תוכנית לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים

סטארט-אפים שיצטרפו לתוכנית יקבלו למשך שנה מענק של 100 אלף דולר לשימוש בשירותי הענן של החברה, תמיכה של 24/7 וגישה לצוות הפתרונות הטכניים שלה

תוכנית חדשה של גוגל לסטארט-אפים. צילום אילוסטרציה: BigStock

פלטפורמת הענן של גוגל, GCP (ר"ת Google Cloud Platform), השיקה תוכנית שפונה לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים ברחבי העולם.

במסגרת התוכנית, החברה מציעה לסטארט-אפים להשתמש בפלטפורמת הענן שלה על מנת לקבל גישה למשאבים, שיאפשרו להם להשיק פיתוחים בשוק מהר יותר.

סטארט-אפים שיצטרפו לתוכנית יקבלו למשך שנה מענק של 100 אלף דולר לשימוש בשירותי הענן של החברה, תמיכה של 24/7 וגישה לצוות הפתרונות הטכניים של GCP. מוזמנים להציע מועמדותם לתוכנית סטארט-אפים שגילם פחות מחמש שנים, המימון שקיבלו אינו עולה על חמישה מיליון דולר וההכנסה השנתית שלהם היא פחות מחצי מיליון דולר.

ההצעה רלוונטית לסטארט-אפים ברחבי העולם שפועלים במסגרת חממות, אקסלרטורים וקרנות משקיעים. GCP פועלת כעת מול יותר מ-50 שותפים כאלה ברחבי העולם ומספרם יגדל עם הזמן.

תוכנית זו תומכת בתפיסה הבסיסית של GCP, שמאפשרת לסטארט-אפ להתמקד בפיתוח הקוד ולא לדאוג לניהול התשתית ולעלותה. גישה זו חשובה במיוחד לסטארט-אפים המפתחים אפליקציות עם פוטנציאל לגדול במהירות ולשרת מיליוני משתמשים.

ניר חינסקי, מנהל Google Cloud Platform במזרח התיכון ואפריקה, מסר כי "אנחנו שמחים לאפשר לסטארט-אפים לקבל גישה לאותה תשתית שגוגל משתמשת בה. הם זקוקים לפלטפורמה ידידותית לשימוש ועתירת ביצועים, שמאפשרת להם הטמעה ובדיקה מהירות של תכונות. גם בהמשך, עם השקת המוצר לשוק, הם יצטרכו פלטפורמה בעלת יכולת גדילה מאסיבית ומהירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים