יבמ השיקה את המטה העולמי של ווטסון בניו-יורק

בבניין, אשר שוכן באזור המכונה NoHo East Village, שכרה יבמ ארבע קומות שיאכלסו את 600 עובדי המטה, מתוך כ-2,000 עובדי ווטסון ברחבי העולם

13/10/2014 07:45
הבניין החדש של קבוצת ווטסון בניו-יורק. צילום: פלי הנמר

תשעה חודשים לאחר שהכריזה על הקמת קבוצת ווטסון למיחשוב תבוני, השיקה יבמ (IBM) את הבניין החדש של המטה העולמי של הקבוצה בניו-יורק. בבניין, אשר שוכן באזור המכונה NoHo East Village (צפונית לרחוב האוסטון) שכרה יבמ ארבע קומות שיאכלסו את 600 עובדי המטה, מתוך כ-2,000 עובדי ווטסון ברחבי העולם.

באירוע ההשקה דיברו ג'יני רומטי – מנכ"לית יבמ, מייק רודין – סגן נשיא בכיר ב-יבמ שמונה למנכ"ל קבוצת ווטסון וד"ר ג'ון קלי השלישי, העומד בראש המחקר הגלובלי של החברה על 3,000 מדעניה ברחבי העולם. המסר המרכזי של רומטי, מאז נכנסה לתפקידה לפני כשנתיים הוא, שווטסון הוא עתיד המיחשוב שישנה את פני העולם, כי לראשונה זמין לאנושות מחשב-על המספק פתרונות של מיחשוב תבוני, המתקרב ליכולות המוח האנושי. אם אכן זה כך, גם עתידה של יבמ מובטח.

כדי להצליח בפלטפורמה החדשה של ווסטון, רומטי הכריזה בתחילת השנה על השקעה של מיליארד דולר בקבוצה, מתוכם 100 מיליון עבור משאבים ותמיכה בחברות הזנק שייפתחו יישומים על ווטסון. כך, באירוע השקת הבניין החדש, הדגישה יבמ בעיקר את חברות ההזנק שהצטרפו לאחרונה לפתח יישומים חדשניים על פלטפורמת ווטסון. נראה ש-יבמ מבינה היטב שללא אקו-סיסטם גדול, היא לא תוכל לפתח את שוק המיחשוב התבוני מבוסס ביג דטה.

ג'יני רומטי, מנכ"לית יבמ. צילום: פלי הנמר

ג'יני רומטי, מנכ"לית יבמ. צילום: פלי הנמר

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

סיקור נרחב של ההשקה יפורסם מיד לאחר חול המועד סוכות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים