"הלקוחות שלנו הפנימו כמה חשוב ניהול יעיל של תשתיות IT"

פול אפלבי, סגן נשיא בכיר למכירות ולשיווק ב-BMC, מספר על כל מה שחדש בחברה שלו, ומסביר על הלקוחות שלה: "99 חברות מתוך רשימת החברות הגדולות של מגזין העסקים Fortune - עובדות עם BMC"

26/10/2014 11:28

כנס BMC Engage 2014 שנערך לאחרונה באורלנדו, פלורידה, היה הזדמנות מצוינת עבור אנשים ומחשבים להיפגש עם שלושה מנהלים בכירים של החברה ולקבל מכל אחד מהם תשובה לשאלה חשובה: מה חדש ב-BMC?,דבר מעניין במיוחד על רקע המעבר של החברה מציבורית לפרטית בשנה האחרונה, מה שהפך אותה בפועל לחברה חדשה כמעט "מהניילונים", יחד עם לוגו ומוטו טריים (גם הכנס עצמו לא התקיים בחמש השנים האחרונות).

פול אפלבי, סגן נשיא בפועל למכירות ושיווק.

ההגעה של אפלבי ל-BMC לפני כחצי שנה, הייתה כחלק מרענון השדרה הראשית של ההנהלה. אפלבי הוא המביא והמוציא הראשי של החברה מול לקוחותיה השונים, והרקורד שלו מרשים: לפני שהגיע לתפקידו הנוכחי, עבד בחברות ענק כמו סאפ (SAP), אורקל (Oracle), סיילספורס (SalesForce), אם למנות כמה.

כשמר אפלבי נשאל מה הלקוחות חושבים על BMC החדשה?, התשובה הראשונה שלו היא "האנשים".

"ראשית החברה שופעת "דם חדש", מלבד מנהל אחד (גור שטייף, פ.ה.) כל שדרת הניהול הבכיר הוחלפה", מסביר אפלבי, ומוסיף כי "כל המנהלים החדשים טעונים באנרגיה ובמרץ לסייע בשביעות הרצון של הלקוחות ובהאדרת "חוויית הלקוח" שלהם, כך כבר הצלחנו לצמוח דו-ספרתית, מה שאינו מאפיין כלל חברות בהיקף מכירות של מעל 2 מיליארד דולר."

"כמו כן, אנחנו ממשיכים לפתח – כבר הכרזנו על שפע מוצרים חדשים שגם מבוססים על העמקת חוויית הלקוח. כך, למשל, הוספנו את BMC TrueSight המציעה יכולות אנליטיקה מתקדמות לחבילת התוכנה שלנו לניהול התפעול של ה-IT וגם שדרגנו והעצמנו את הפתרון שלנו, ITSM (IT Service Management), עם תוכנת ניהול מרכז השירות לקריאות IT בשם BMC Remedy with Smart IT. הכרזנו על Smartflow Solutions, המשלבת מכלול מוצרי תוכנה שלנו, לכדי מסגרת אחת התומכת בניהול יעיל של משאבי IT צומחים. הפתרון מאפשר גישה למוצר Automation Passport שהוא אוסף מדריכים מבוססי ניסיון וידע המגדילים את האוטומטיזציה של תפעול ה-IT", מספר סגן הנשיא, ומגלה קצת על פרופיל הלקוחות של החברה: "כל הפתרונות שלנו מתאימים מאוד לכל הארגונים שההנהלות שלהם חשות שהן נמצאות בעולם החדש, בו הכול דיגיטלי וגם הפנימו את התובנה החדשה שה-IT שלהן, הוא כלי איסטרטגי בתחרות העולמית וניהול יעיל של תשתיות ה-IT הוא תנאי הכרחי להצלחתן. ותם ארגונים מכירים ב-IT כליבת העסקים בתחומים שונים כמו בנקאות, ביטוח, תקשורת ואחרים. כיום, הלקוחות אלה קונים מאתנו שירותים. הם למעשה נרשמים לשירותים שאנו מספקים והם רוצים אותם ברמת איכות וזמינות של 100%. זהו ה-SLA , הסכם לרמת שירות, שהוא המדד האמתי לערך של הפתרון שאתה מוכר ללקוחות שלך".

"אם לסכם, הנתון הבא אומר את הכל לדעתי: 99 חברות מתוך רשימת החברות הגדולות של מגזין העסקים Fortune – עובדות עם BMC".

הכותב היה שליח אנשים ומחשבים לאורלנדו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים