AWS פתחה אזור חדש באיחוד האירופי – בגרמניה

האזור החדש הוא ה-11 בעולם של חלוצת הענן, והשני באיחוד האירופי. "עסקינו באירופה ממשיכים לגדול באופן דרמטי", אמר אנדי ג'אסי, סגן נשיא בכיר בחברה

AWS

AWS (ר"ת Amazon Web Services) הודיעה בשבוע שעבר על השקתו של אזור תשתית טכנולוגי חדש, השני במספר באיחוד האירופי (אחרי זה שבדבלין) וה-11 בעולם, שממוקם בעיר פרנקפורט שבגרמניה.

מהחברה נמסר כי "כל אזורי התשתית של AWS ברחבי העולם מתוכננים, נבנים ומבוקרים באופן קבוע לעמידה בתקנים מחמירים ולעמידה ברגולציה, כולל ISO 27001, SOC 1 (בעבר SAS 70), PCI DSS Level 1, ורבים אחרים, המספקים רמות גבוהות של אבטחה לכל לקוחות AWS. AWS עומדת באופן מלא בכל חוקי הגנת הנתונים של ה- EU, וללקוחות הדורשים זאת, AWS מספקת הסכמי עיבוד נתונים על מנת לסייע ללקוחות לעמוד בדרישות הגנת נתונים של ה-EU ."

"עסקינו באירופה ממשיכים לגדול באופן דרמטי", אמר אנדי ג'אסי (Andy Jassy) סגן נשיא בכיר, AWS, והוסיף כי "ע"י פתיחת אזור אירופאי שני ומיקומו בגרמניה, אנו מאפשרים ללקוחות גרמניים להעביר את עומסי העבודה שלהם ל- AWS ומאפשרים ללקוחות אירופאים לתכנן ברחבי מספר אזורי EU, ולאזן טוב יותר את הגידול המשמעותי שלנו באירופה".

הראל יפהר, מנהל אזור, AWS בישראל הסביר כי "לקוחות רבים של AWS בישראל מחפשים להרחיב את עסקיהם באופן גלובלי, ועכשיו יהיה להם אזור שני, קרוב פיזית, לבחירה בעת תכנון יישומים מוצקים בענן AWS".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים