אריק בלום: "יש זליגה של תקציבי פיתוח יישומים ממחלקות ה-IT למחלקות המשתמשים"

"על שירותי ה-IT הארגוניים להיות מנוהלים ביתר יעילות וזריזות כדי שהם ימשיכו לפתח ולשמור על היציבות בתיקשוב", אמר בלום, סגן נשיא ו-CTO של BMC באזור EMEA.

28/10/2014 14:18
אריק בלום, סגן נשיא BMC לאזור EMEA. צילום: פלי הנמר

כנס BMC Engage 2014 שנערך לאחרונה באורלנדו, פלורידה, היה הזדמנות מצוינת עבור אנשים ומחשבים להיפגש עם שלושה מנהלים בכירים של החברה ולקבל מכל אחד מהם תשובה לשאלה חשובה: מה חדש ב-BMC?,דבר מעניין במיוחד על רקע המעבר של החברה מציבורית לפרטית בשנה האחרונה, מה שהפך אותה בפועל לחברה חדשה כמעט "מהניילונים", יחד עם לוגו ומוטו טריים (גם הכנס עצמו לא התקיים בחמש השנים האחרונות).

אריק בלום הוא סגן נשיא של BMC לאזור EMEA, בה כלולה ישראל. הוא מכהן גם כ-CTO של האזור, צירוף נדיר בתעשייה המעיד על שילוב מעולה של ידע והבנה טכנולוגיים וניהוליים גם יחד ומעמיקים. בלום עובד בחברה כבר 11 שנים, אחרי שהחזיק בעמדות ניהול בסאפ (SAP), אינפורמיקס (Informics) ואינפור (Infor). הידע הרב שלו ורב-גוניותו מאפשרים לו לעבוד בצמוד עם מנמרים ומנהלי טכנולוגיה ראשיים בארגונים גדולים כשהם מצרפים אותו לעיתים לוועדות חדשנות, תקצוב ותכנון הטרנספורמציה בניהול BSM (שירותים עסקיים) במעבר למודל הענן ותוכנה כשירות.

"ראשית מאוד מרגש לפעול בתקופה של טרנספורמציה הדיגיטלית גם כסגן נשיא מנהל האזור וגם כ-CTO שלו, ולעבוד צמוד ללקוחות שעושים את הטרנספורמציה בפועל בארגונים שלהם", מספר בלום, ומוסיף כי "בישראל, מהתרשמותי בביקורי האחרון לפני חודשים ספורים, החברות מאמצות את המעבר לדיגיטל. היום בכלכלה הגלובלית חלקו של ה-IT גדול מ-10% מהתוצר, ולכן ההתייעלות והיצרנות בו חשובים מתמיד. מגמה נוספת במעבר לדיגיטל היא הזליגה של התקציבים לפיתוח היישומים החדשים ממחלקות IT למחלקות של המשתמשים, בעיקר למחלקת השיווק. לכן על שירותי ה-IT הארגוניים להיות מנוהלים ביתר יעילות וזריזות כדי שהם ימשיכו לפתח ולשמור על היציבות בתקשוב. החדש מבחינתי הם ארבעה מוצרים חדשים עליהם הכרזנו כדי לסייע לארגונים בטרנספורמציה הדיגיטלית".

בלום נאות להסביר על כל המוצרים: "המוצר הראשון Remedy with Smart IT מהפכה אמיתית במרכזי קריאות השירות המבוססת על שינוי באתגר ההתייעלות: במקום להתאמץ ולהקטין את עלות הקריאה לשירות, פשוט להקטין את מספר הקריאות. איך? על ידי אוטומטיזציה. יותר קריאות יענו על ידי התוכנה ופחות יעברו לטיפול של נציג שירות, כי המשתמש יוכל לטפל בקריאה בעצמו על ידי התוכנה החכמה.

"המוצר השני True sightניטור השירותים של ה-IT. מעתה אנליטיקה תשמש גם את אנשי ניהול תפעול ה-IT עצמם, כמו את המשתמשים שעד עתה נהנו מאנליטיקה בייישומים שלהם. זה כלי חזק ביותר של It data analytics, שלראשונה נותן ללקוחות כלפי ניטור APM מול ספקי פתרונות תשתיות ה-IT שלהם. כך יוכלו לבדוק בפועל את רמת השירות שהם מקבלים מול המובטח בהסכם ה-SLA

"השלישי מבין המוצרים הוא Passport Automation. סט כלים ומדריכים חדשני המאפשר ללקוחות ליהנות מניסיונם של לקוחות שכבר יישמו ענן למשל וכל ערך עסקי שהם השיגו בטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. מוצר חשוב מאוד לחברות ישראליות שיוכלו להסתמך וליהנות ממה שכבר הושג בארגונים חלוצים בארה"ב ובאירופה. כך יוכלו לצמצם חדות עלויות ולא פחות חשוב למנוע סיכונים מיותרים.

"המוצר האחרון והרביעי במספר, נקרא Service Resolution Smartflow, ואני יכול להגיד שהנה הגיע מה שחלמנו עליו עד עתה. תקלות שונות מתחומי תפעול שונים נפתרות אוטומטית. הבעיה מתגלה והפתרון נמצא, והמערכת מתקנת, מוודאת ומדווחת אוטומטית. חברת אורנג' בצרפת מנהלת מעל 40,000 שרתים והגיעה לדרגה שכ- 30% מהתקלות מטופלות אוטומטית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים