דן טולדנו: "קוד פתוח הוא מודל עסקי שמבטא זריזות וחדשנות ב-IT "

"מדובר בביטוי של שיתוף פעולה טכנולוגי והוא מביא עימו חיסכון והתייעלות ל-IT יותר מכל פתרון אחר", אמר טולדנו, מנהל אזורי בחברה

דן טולדנו, מנהל אזורי ברד-האט

"קוד פתוח הוא ביטוי של שיתוף פעולה טכנולוגי ומביא עימו חיסכון והתייעלות ל-IT יותר מכל פתרון אחר", כך אמר דן טולדנו, מנהל אזורי ברד-האט (RedHat).

טולדנו דיבר במליאת היום השני והאחרון של כנס פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 של אנשים ומחשבים, שהתכנס באחרונה בסורנטו שבדרום איטליה. בכנס השתתפו כמה עשרות מנמ"רים ומנהלים בחברות IT והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיד אנשים ומחשבים.

"שיתוף הטכנולוגיה שרד-האט אימצה הפך למודל עסקי והוא השילוב היעיל בין יעילות, זריזות ופיתוח חדשנות טכנולוגית", אמר טולדנו. "רד-האט היא השחקן הגדול שמספק את הפתרונות לביצועים מהירים במחירים הסבירים ביותר. מאחורינו 20 שנה של מודל עסקי מנצח ואנחנו צומחים ב-20% בכל שנה".

הוא ציין כי החברה מעסיקה 7,000 עובדים, מתוכם 120 מפתחים בישראל, וכי היא מיוצגת בארץ על ידי מטריקס.

ערן ברק, סמנכ"ל אדגר

ערן ברק, סמנכ"ל אדגר

טולדנו הוסיף כי "סקר של IDC מראה שחלונות (Windows) תמשיך להוביל ולינוקס (Linux) תוסיף להיות המערכת החלופית, כי היא מבטלת את הצורך בחומרה של שרתים".

"חוות שרתים הם חלק מהנדל"ן"

ערן ברק, סמנכ"ל אדגר, ציין בדבריו בכנס כי החברה מתמחה במתן פתרונות של חוות שרתים במבני משרדים גדולים בארץ ובעולם.

"חוות שרתים הן חלק מהנדל"ן", אמר. "אנחנו נותנים דטה סנטרים במפעלים עצמם, במקום שהארגונים יעשו זאת ךבד. בכל מגדל יש דטה סנטר אחד משותף ובמהלך השנים הבאות נבנה עוד דטה סנטרים כאלה ברחבי הארץ. המוטו הוא שילוב נכון של טכנולוגיה ונדל"ן".

"הרעיון עלה לאחר שראינו שארגונים שרוצים לבנות דטה סנטר נאלצים להתמודד עם הוצאת תקציבים גדולים ביותר, ומצאנו שאנחנו יכולים להוזיל להם את העלויות", הוסיף ברק.

שני דוברים נוספים בכנס היו אסף אברהם, משנה למנכ"ל איטרניטי, ואילן נמני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן טלקום.

המשך הדיווחים מהכנס – ביום א'

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים