עודד שחר, One1: "יש לשנות את מצב חוסר הוודאות הקיים כיום בתחום ה-ERP"

שחר תיאר כיצד עובד הפתרון, כפי שהוטמע באבוקדו גרנות: למעלה, יש מערכת ERP של החברה, מתחתיה יש מערכת MES ומתחת נמצאים כל נתוני רצפת הייצור, PLC

עודד שחר, סמנכ"ל פתרונות ואינטגרציה, חטיבת ה-ERP של One1

"כיום אין חיבור בין מערכת ה-ERP בארגוני תעשייה ובין מערכות IT אחרות. המצב הקיים כיום אינו רצוי כי הוא מביא לחוסר וודאות, לעלויות גבוהות, לחוסר שקט נפשי ולמצב בו המשתמשים השונים מאבדים את הידיים והרגליים", כך אמר עודד שחר, סמנכ"ל פתרונות ואינטגרציה, חטיבת ה-ERP ב-One1.

שחר דיבר בכנס ERP – מחשוב תעשייתי בעידן החדש. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מהתחום. את הכנס הנחו פלי הנמר יזם ומנהיג אנשים ומחשבים ויהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה.

הפתרון של החברה, אמר שחר, הוא One1 BEM – שינוי המצב הקיים במפעלים, בו "יש מערכת BI, יש מערכת MES, ויש מערכת ERP. המענה שלנו מספק התממשקות בין כל המערכות הללו, בין מערכת MES, שהיא ליבתית בהיבט התעשייתי, בין מערכת ה-ERP היא ליבתית בהיבט המשאבים הארגוניים ובין ה-BI. אנו מספקים למערכות יכולת 'לדבר' ביניהם. אנו מספקים חבילה אינטגרטיבית אחת, מערכת אחודה אחת, עם שליטה ממקום אחד, עם בסיס נתונים אחד ותוכנה אחת".

הוא תיאר כיצד עובד הפתרון, כפי שהוטמע באבוקדו גרנות: למעלה, יש מערכת ERP של החברה, מתחתיה יש מערכת MES ומתחת נמצאים כל נתוני רצפת הייצור, PLC. הכל עובד בשקיפות מלאה. כך, מיון ואריזת האבוקדו כולל מתחיל מהתהליך של הדפסת הקוד והמגדל, תאריך טעינת נתוני המגדל, קבלת תור לאריזה, נתונים המגיעים מה-ERP, עם שם המגדל, קבלת הפרי, טיפול בפרי, בירור הפרי, מיון אוטומטי, אריזה מישטוח ושקילה".

החברה, אמר שחר, "היא חברה ציבורית, עם מחזור של יותר ממיליארד שקל, ויותר מ-1,500 לקוחות. אנו הקבוצה הצומחת ביותר בתחום ה-IT".

"יש לנו פתרון עשיר ואינטגרטיבי לעולם התעשייה", סיכם, "פתרון שהוטמע כבר בקרב 600 לקוחות ממגוון מגזרי תעשייה – פלסטיקה, קיבוצים, קרמיקה, מאפיות. הפתרון מספק מסך ניהולי עם תמונה מלאה מרצפת הייצור ועד ה-ERP. המערכת קלה, גמישה לתפעול, אינה דורשת מיישמים באתר. יש לנו מרכז תמיכה, עם יכולת התחברות והשתלטות מרחוק, יכולת לתיקון סטיות, וניטור קבוע. כך, אנו חוסכים כסף ללקוחות ומספקים להם שקט נפשי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים