C-Data תפיץ את הפתרונות של RSA בישראל

החברה תקלוט לתוכה את פעילות RSA ותציע את קו מוצרי RSA Security Management, לרבות מוצרים לניהול זהויות והרשאות וקו מוצרי ניהול אירועי אבטחת מידע

מעכשיו - מפיצה של RSA בישראל. C-Data

החברות C-Data ו-RSA חתמו על הסכם הפצה רחב שנכנס לתוקפו באחרונה. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, C-Data תפיץ את הפתרונות של RSA בישראל.

C-Data הוקמה ב-2002. מאז הקמתה היא פועלת בשוק הישראלי כחברת הפצה של מותגי על בתחומי המחשוב, הכוללת צוות של יותר מ-80 מנהלי מכירות ושיווק.

החברה תקלוט לתוכה את פעילות RSA ותציע את קו מוצרי RSA Security Management, לרבות מוצרים לניהול זהויות והרשאות (IDM) וקו מוצרי ניהול אירועי אבטחת מידע (RSA Security Analytics).

ההחלטה למנות חברת הפצה נוספת מגיעה בעקבות התחזקות מעמדה של RSA.

יניב ברזילי, מנהל פעילות C-Data Security, אמר כי "אנחנו רואים בהסכם ההפצה עם RSA קשר ושותפות אסטרטגית, שיאפשרו לנו ולאלפי המשווקים שלנו בכל הארץ להעמיק את האחיזה בשוק האבטחה לארגונים, בכל הגדלים. מגוון המוצרים של החברה מהווה השלמה טבעית ומתבקשת לסל המוצרים הרחב שאנחנו כבר מציעים לארגונים, בעיקר בעולם פתרונות אבטחת המידע של מגוון היצרניות הגדולות".

לדברי חיזקי גיל, Regional Sales Director ב-RSA, "כחלק מאסטרטגיית ההתפתחות שלנו בישראל בחרנו ב-C-Data כמפיץ נוסף של הפתרונות שלנו בארץ. אני משוכנע שיכולות ההפצה של C-Data ירחיבו את פעילותנו בתחומי אבטחת המידע והסייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים