זירוקס ישראל מתחייבת לא להעלות מחירי מתכלים למשך שלוש שנים

בנוסף, יאפשר המהלך עלות פעימה תחרותית וקבועה עבור לקוח הקצה לאורך זמן

רן גיל, מנכ"ל זירוקס ישראל

זירוקס (Xerox) ישראל נותנת פייט כדי להגדיל את נתח שוק המדפסות שלה בארץ, הנשלט על ידי חברות אחרות: החברה הכריזה על כוונתה לגדר את מחירי רוב דגמי מתכלי הצבע שלה.

יצרניות רבות של מדפסות מוזילות את מחיר המדפסות ומתבססות על ההמלצות ללקוחות לרכוש חומרים מתכלים מקוריים, המייצרים חלק גדול מן ההכנסות והרווחים. זירוקס ישראל פונה כעת לצרכנים בהצהרה, כי לא תעלה את מחיר המתכלים הצבעוניים בשלוש השנים הקרובות ללקוחות ולמשווקים, שירכשו או ישכירו אחת ממגוון המדפסות הנבחרות של החברה.

כיום מושפע מחיר המתכלה מפרמטרים רבים, כגון שער המטבע, מסים מקומיים, התייקרות חומרי הגלם, תנודות במחירי הדלק, שינויי עלויות הקשורים בשרשרת האספקה ועוד. פרמטר נוסף הוא השוק השחור של זיופי הדיו והטונר בעולם, שהשפעתו מוערכת בסכום של כ-3.5-5 מיליארד דולר מדי שנה.

מלבד הידיעה כי במשך שלוש שנים לא יהיה שינוי בחומרים המתכלים, יאפשר המהלך גם עלות פעימה תחרותית וקבועה עבור לקוח הקצה לאורך זמן. משווקים רבים מדווחים כי זמן החוזה הממוצע מול הלקוחות הוא כשנה וחצי ומושפע בעיקר מהתייקרות עלות הפעימה לדף.

"זירוקס מציעה פתרונות רבים על מנת להעניק לעסקים קטנים ובינוניים יתרון תחרותי בשוק הארגוני של היום", ציין רן גיל, מנכ"ל זירוקס ישראל. "החברה שמה לה למטרה להעמיד בפני לקוחותיה את מיטב הכלים הנדרשים לעסק, החל מחומרה, דרך תוכנה ועד לפתרונות המאפשרים מחיר אטרקטיבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים