רמי מנחם, סאפ: "ארגוני הביניים מצויים בליבת העסקים בישראל"

"הארגונים האלה הם אלה שמניעים את הכלכלה והצמיחה, ויש למקד בהם את תשומת הלב", אמר מנחם, סמנכ"ל מכירות לארגוני ה-SME בסאפ ישראל ● בראיון לאנשים ומחשבים הוא מספר על הפיתרונות של סאפ לארגונים אלה

רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות לארגוני ה-SME בסאפ ישראל. צילום: קובי קנטור

"ארגוני הביניים מצויים בליבת העסקים בישראל. הם אלה שמניעים את הכלכלה והצמיחה, ויש למקד בהם את תשומת הלב", כך אמר רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות לארגוני ה-SME בסאפ (SAP) ישראל.

מנחם אמר את הדברים בהמשך להצהרתו של ביל מקדרמוט, מנכ"ל החברה, בכנס ה-SME שלה שנערך באחרונה לפיה החברה מחויבת למציאת פתרונות עבור שוק זה. מקדרמוט ציין בכנס שהוא עצמו החל את הקריירה שלו כבעלים של חנות מכולת בלונג איילנד ושלמד את הצרכים של ארגונים אלה מניסיון אישי.

לדברי מנחם, "ארגוני הביניים בישראל מצויים בליבת העסקים שלנו, ונמשיך ונתמיד בהנגשה והתאמה שלהם לאופי העבודה בשוק זה ולצרכים העסקיים המייחדים אותו".

מערכות סאפ נחשבות בישראל באופן מסורתי כמיועדות לארגונים הגדולים במשק. כיצד אתם מתאימים את הפתרונות שלכם לארגוני SME?
"החשיבות שמקנה הנהלת סאפ לשוק ה-SME עצומה, על רקע מרכזיותו בעולם העסקים. בישראל, למשל, יותר מ-100 אלף עסקים מוגדרים מוגדרים כ-SME – כ-99% ממספר העסקים בישראל. סאפ זיהתה כבר לפני שנים רבות את הפוטנציאל של מגזר זה ופיתחה יותר מ-1,400 פתרונות ייעודיים, המותאמים באופן ספציפי לדרישותיו. לדוגמה, פתרונות CRM ,ERP, משאבי אנוש, BI, מובייל ו-Big Data. ניתן לצרוך אותם בגישת On Premise- בתוך הארגון, דרך הענן, או בצורה היברידית. כל אחד מהפתרונות ניתן לשימוש בכל אחת מהצורות הללו בצורה טבעית ושקופה לחלוטין למשתמש".

במה הם שונים מהפתרונות המיועדים לארגונים הגדולים?
"ראשית, הפתרונות צריכים להיות מאוד פשוטים. Simplicity היא מילת המפתח שתשמע מאנשי סאפ בכל רחבי העולם. זו גם המילה אותה ציין מקדרמוט הכי הרבה פעמים במהלך כנס ה-SME. למעשה, מערכת ה-ERP שלנו לארגוני SME החלה את דרכה מ-SAP Business One – פיתרון שיועד מלכתחילה לארגונים בינוניים. לפתרון זה הוספנו עם השנים יכולות טכנולוגיות רבות עוצמה, שפסגתן היא פלטפורמת HANA, המאפשרת ביצועים ויכולות אנליטיות ברמה אחרת לגמרי. לא בכדי מצטרפים אלינו מדי שנה לקוחות רבים".

אילו יכולות חדשות מספקת פלטפורמת HANA וכיצד אתם מספקים מענה לצורך בתהליך הטמעה קצר ומהיר?
"השימוש בטכנולוגיית ה-In Memory שב-HANA מעצים את הפיתרון, הן ברמה הפונקציונלית והן ברמה האנליטית. HANA הרחיבה בצורה דרמטית את כמות המשתמשים שיכולים לעשות שימוש במערכת בו זמנית (עד 1,000) ואת כמויות הנתונים שניתן לעבוד עליהן. צריך לזכור שכמויות הנתונים שארגונים מכל הסוגים נדרשים לעבד גדלו בצורה אקספוננציאלית.

הצורך במהירות הטמעה ועלייה לאוויר מקבל מענה דרך פיתרון ה- SAP Business All-in -One שלנו, שמיועד לארגונים גדולים יותר בקטגוריית ה-SME – ה-Medium Enterprise. הפיתרון ארוז באופן ייעודי לפי תעשיות מוגדרות, כך שניתן להתחיל לעבוד איתו מבלי לעשות שינויים כמעט. אספנו את הניסיון של עשרות חברות מצליחות מכל רחבי העולם ויצרנו אוסף של Best Practices שייחודי לכל ענף ומגזר. כתוצאה מכך, כל מערכת ייעודית כוללת עשרות תהליכים מוכנים שמאפשרים לנו לעלות לאוויר תוך פרק זמן של עד שבעה חודשים. יש לפיתרון הזה כבר יותר מ-25 אלף לקוחות ברחבי העולם ועשרות לקוחות בישראל, למשל Given Imaging, פסגות, הג'וינט, אפריקה ישראל וחמת. וזה כשרק התחלנו לגרד את השטח".

מה המשמעות של מגמת המעבר לצריכת יישומים מסוג זה בענן עבור ארגוני SME?
"המשמעות היא שלקוחות יכולים לשנות לגמרי את הפרדיגמה העסקית שלהם. במקום להיכנס לעלויות והשקעות גדולות, הוא משלם על הפיתרון שלנו בתחום עלות חודשית, ברורה וידועה מראש. באופן זה, קל מאוד לחזות את ההוצאות והפחד הגדול מפני העתיד הלא נודע נפתר. הענן תומך מבחינה זו באופן מושלם בגישת ה-Simplicity".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים