סמסונג השיקה ארבעה מסכי מחשב ענקיים

המסכים החדשים מגיעים בגדלים של עד 31.4 אינץ', ומיועדים בחלקם למגזרי עבודה שונים ובחלקם לשוק הביתי

אחד המסכים החדשים של סמסונג

סמסונג (Samsung) השיקה בישראל ארבעה מסכי מחשב גדולים, שלא לומר ענקיים. החברה מכוונת את המסכים החדשים למגזרי עבודה שונים, החל באדריכלים ומעצבים ועד משתמשים שאולי יבחרו להשתמש בהם עבור קונסולת משחק או אפילו צפייה בטלוויזיה.

הגדול מבין ארבעת המסכים הוא ה-U32D97Q, שגודלו 31.4 אינץ' עם פאנל PLS ורזולוציית 4K (או 3,840 על 2,160 פיקסלים). סמסונג מכוונת את המסך הזה לתחומי הצילום, עריכת הווידיאו וההכנה לדפוס. מעבר לרזולוציה הגבוהה, מציע המסך בהירות גבוהה יחסית, של 350 ניטס, וכן דיוק צבעים גבוה עם התאמה של 99.5% לצבע, לפי מגוון צבעי ה-RGB של אדובי (Adobee), ותאימות של 100% ל-sRGB. מעבר לכך מציעות הבקרות מצבי כיול צבע ידניים. המסך גם מאפשר הצגת עד ארבע תמונות ממבואות שונים בחלונות על גבי המסך, כל אחת ברזולוציה של עד FHD.

המסך השני הוא ה-S27D850T , שמגיע בגודל של 27 אינץ'. החברה מציעה אותו לתחום התכנון, בכלל זה לאדריכלים, מעצבים ואנשי תוכנה. הוא כולל רזולוציית WQHD (או 2,560 על 1,440 פיקסלים), ותומך בעד 1.07 מיליארד גווני צבע. ניתן לצפות במסך זה בשתי תמונות ממבואות שונים, כתמונה לצד תמונה או כתמונה בתוך תמונה, עם זוויות צפייה של 178 מעלות.

שני המסכים החדשים הנוספים מיועדים לשוק הביתי. אחד מהם הוא ה-U28D590D, שמביא את רזולוציית ה-4K לשוק הביתי עם מסך בגודל של 28 אינץ'. הוא מציע מהירות תגובה שמיועדת לגיימרים – אלפית שנייה בלבד, וכן לחצן מיוחד שנקרא Game Mode, שמשנה את הגדרות התמונה כך שהמסך יתמודד גם עם המשחקים התובעניים ביותר בשוק.

ה-S27D590C מגיע בגודל של 27 אינץ' והוא הראשון בקנה מידה כזה שמציע מסך קעור. לפי סמסונג, "זוויתו של המסך תואמת את העקומה הטבעית של העין האנושית ולכן גורמת לצופים לשקוע לגמרי במשחקים ובסרטים". הוא מציע רזולוציית FHD, בהירות של 350 לומנס ויחס ניגודיות קבועה גבוה יחסית, של 1:3,000. כמו כן, הוא מצויד ברמקולים של 5 וואט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים