אלכס דוניו, EMC: "כדי שיסמכו עלינו, אנחנו צריכים להשתמש בענן היברידי"

"זה השינוי שאנחנו יכולים לעשות כדי להמשיך לספק את השירותים בצורה גמישה ומהירה ולא לוותר על איכות הניהול", הסביר דוניו, יועץ טכנולוגי בחברה

אלכס דוניו, יועץ טכנולוגי ב-EMC. צילום: קובי קנטור

"היום מחפשים מהמקצוענים, אנשי ה-IT, לבנות מקום עבודה חדשני ומתקדם יותר, וזה אומר שאנחנו חייבים להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולעשות את זה ברמה של סטנדרד ובשקיפות, וזה אומר שאנחנו צריכים להבין מה השירותים שאנחנו יכולים לספק. אנחנו חייבים לעשות שינוי שיאפשר לנו להמשיך לספק את השירותים בצורה גמישה ומהירה ולא לוותר על איכות הניהול, להיות אלה שתמיד אפשר לסמוך עליהם. הפתרון לכך הוא להשתמש בענן היברידי", כך אמר אלכס דוניו, יועץ טכנולוגי ב-EMC.

הוא אמר את הדברים בכנס United Cloud Summit, כנס הענן הגדול של אנשים ומחשבים, שנערך אתמול (ד') באולם הכנסים של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הנחו את הכנס פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לפי דוניו, המעבר לענן כיום, במיוחד בשימוש בענן היברידי, הוא קל יחסית. "הניסיון העשיר שלנו אומר שאנחנו יכולים ליישם פתרון של ענן היברידי אצלכם תוך 28 ימים. אנחנו רוצים לנהל הכול ביחד ממקום אחד בצורה יעילה, תוך שאנחנו מאפשרים חירות בחירה. כמו כן, אין סיבה שנתחיל הכול מאפס. אנחנו יכולים להתאים לכל אחד את הצרכים שלו מהענן, תוך שהלקוחות מבינים בדיוק אילו שירותים הם יכולים לקבל מאיתנו, או בעצם לצרוך, וכן מאיזו שכבה לבחור את השירות שיעזור לכם לגבות ולתפעל את ה-IT", הסביר דוניו.

נדב טוביאס, מנכ"ל פעילות Nutanix בישראל. צילום: קובי קנטור

נדב טוביאס, מנהל פעילות Nutanix בישראל. צילום: קובי קנטור

נדב טוביאס, מנהל פעילות Nutanix בישראל, הציג את תשתית ה-IT המותאמת לרשת שמציעה החברה שלו. "אני רוצה היום, כשאני מבצע רכישה, משהו גמיש כי אני לא יודע מה יהיה הגודל שאני אצטרך, ולכן כל החוכמה נמצאת בתוכנה ובכלל שהכל כיום ניתן להפצה", הוא אמר, והסביר שהעולם עבר שינוי: "בעבר חיפשנו LSA, פרטיות ושליטה ולדעת כמה אני עומד לשלם לאורך זמן. היום כולם מסתכלים על הענן ומחפים פשטות, מהירות וגמישות".

לטענתו הגישה הנכונה צריכה להיות שילוב ולא בחירה. "אבל למה צריך לבחור אם אפשר לשלב? אנחנו ארזנו הכל לקופסה אחת שמספקת מחשוב ואחסון ביחד. אם תרצו, אפילו חזרנו קצת אחורה. כדי לגדול מוסיפים מכונה, עוד קופסה, בלי לזרוק את מה שהיה. אפשר לשמר יכולות ואז להוסיף עוד. ניתן גם לבצע שדרוג ישירות מתוך החומרה מבלי הפרעה ובקלות וכמובן משאירים לכם חופש פעולה לבחירת אוטומציה", הוא תיאר את הפתרון שמציעה החברה שלו.

ורד ליברמן, מנהלת מכירות אזורית ב-Veeam Software. צילום: קובי קנטור

ורד ליברמן, מנהלת מכירות אזורית ב-Veeam Software. צילום: קובי קנטור

ורד ליברמן, מנהלת מכירות אזורית ב-Veeam Software, תיארה בקצרה את הדרך שעברה החברה מאז הקמתה ועד לעדין הנוכחי בו היא מציעה כלים חדשים כולל לענן. "כשאנחנו התחלנו בעולם הווירטואלי זה היה נחשב כנישה, אבל כולם כבר נמצאים בעולם הזה. הבאנו פשטות וקלות לעולם הווירטואליזציה בדמות שחזור וגיבוי שמקלים על העבודה, וגם במסגרת של הקלה בעלויות ללקוחות במטרה לקחת את עולם האבטחה צד אחד קדימה. בנוסף, לקחנו את עולם הגיבוי והעברנו אותו למצב בו השחזור מבוצע במהירות ובפשטות. כעת אנו גם מציעים מספר פתרונות משלימים. הרבה מעבר לפתרונות של גיבוי בלבד", היא סיפרה.

"השקנו לאחרונה את גרסה 8 של Veeam Availability שמכילה הרבה מאוד חידושים בכל תחומי העבודה, החל מאישוש במהירות גבוהה, דרך חידושים במניעת אובדן מידע ועד הגנה מאומתת שמבטיחה שהגיבויים אכן בוצעו כהלכה, כולל יכולת לבדוק שהגיבויים אכן יוצרים עותקים שניתן להעלות אותם במקרה הצורך", היא המשיכה. "מכיוון שאנחנו יודעים שבסופו של יום המטרה היא לספק לכם את היכולת להיות כל הזמן זמינים, וכן שתוכלו להתמודד עם עוצמת הדטה הנוכחית, נולד Cloud Connect שמאפשר להרחיב את יכולות תשתית הגיבוי שלנו גם לענן. קובץ הגיבוי הראשי נמצא בענן ולא אצלי, אבל אפשר להחליט שחלק יישאר אצלי על ידי בחירה בקובץ הגיבוי מה יישאר בגיבוי הפיזי שלנו ולא בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים