נט-אפ ו-VMware יספקו תשתית EVO: RAIL משולבת

הפתרון המשולב כולל אחסון ארגוני עם האצת פלאש ויכולת התרחבות אופקית ● הוא מאפשר ללקוחות לפרוס ולנהל במהירות יישומים חיוניים לפעילות העסקית, ולהציע תמיכה כוללת לתשתיות, שרתים ואחסון

נט-אפ ו-VMware משתפות פעולה

נט-אפ (NetApp) ו-VMware הכריזו על EVO: RAIL – פתרון תשתית אחודה של נט-אפ המשלב בין מערכת ההפעלה שלה, Data ONTAP, ל-EVO: RAIL מבית VMware.

הפתרון המשולב כולל אחסון ארגוני עם האצת פלאש (Flash) ויכולת התרחבות אופקית. הוא מאפשר ללקוחות לפרוס ולנהל במהירות יישומים חיוניים לפעילות העסקית, ולהציע תמיכה כוללת לתשתיות, שרתים ואחסון.

ניתן לפרוס את הפתרון בתוך דקות ספורות והוא כולל ניהול אחוד. הפחתת המורכבות מאפשרת להאיץ את זמן ההקצאה של האחסון ושל השרתים הווירטואליים, ומספקת אבטחת נתונים מקיפה – מקומית ומרוחקת. הפתרון מאפשר יכולת הקצאה עם נתיבים מרובים עבור שילוב עם עננים ציבוריים והיברידיים. כפתרון ברמה הארגונית, מפחית EVO: RAIL את הסיכון בכך שהוא מספק יעילות אחסון מוכחת והרחבת אחסון עצמאית, אבטחת נתונים משולבת וניידות נתונים, תפעול ללא הפרעות ויציבות משופרת.

ג'ורג' קוריאן, סגן נשיא לתפעול מוצרים בנט-אפ, אמר כי "באמצעות השילוב של אחסון נט-אפ עם EVO: RAIL של VMware, שתי החברות יכולות להציע פתרון עם ביצועים ארגוניים שהוא פשוט, חסכוני ומתרחב. כמו כן, הוא כולל את האבטחה הדרושה עבור יישומים החיוניים לפעילות העסקית, נקודת תמיכה אחת וגמישות מוחלטת לשילוב עם הענן, באמצעות השימוש במארג הנתונים של נט-אפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים