פרולוגי'ק תשווק ותפיץ את מוצרי Precise בישראל

Precise, הישראלית במקורה, היא ספקית של פתרונות לניהול וניטור ביצועי יישומים עסקיים קריטיים ושל פתרונות לניהול ביצועי טרנזקציות

ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק

פרולוג'יק, המתמחה בייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות לתחומי תשתיות המחשוב ובסיסי נתונים, תפיץ ותשווק את פתרונות חברת התוכנה Precise בישראל.

Precise היא ספקית של פתרונות לניהול וניטור ביצועי יישומים עסקיים קריטיים (Application Performance Management) ושל פתרונות לניהול ביצועי טרנזקציות (Transaction Performance Management).

הפלטפורמה שלה תומכת בניהול הביצועים של יישומים ארגוניים מתוצרת PeopeSoft, סאפ (SAP) ואורקל (Oracle); בבסיס הנתונים SQL Server; ובמערכות מבוססות דוט.נט וג'אווה (Java). כמו כן, המערכת תומכת בניהול הביצועים של בסיסי נתונים מתוצרת אורקל, DB2 ו-Sybase. הפלטפורמה של Precise אף מיועדת להתמודד עם נפח גדול ומגוון רחב של טרנזקציות במערכות ייצור גדולות. יכולות הפלטפורמה כוללות: ניטור התהליכים בכל שלבי הביצוע, שקיפות של התהליכים, טיפול בעיכובים בהשלמת הטרנזקציה בזמן אמת וטיפול בתקלות בצורה פרו-אקטיבית. בנוסף, הפתרונות תומכים בניהול תהליכים עסקיים במערכות הממוקמות בתוך הארגון ובענן.

יצוין כי Precise היא חברה ישראלית במקורה, שהוקמה ב-1990, והמטה שלה ממוקם באור יהודה. ב-2013 היא נרכשה על ידי Idera האמריקנית, המתמחה בפתרונות לניטור וניהול בסיסי נתונים. לחברה יותר מ-1,500 לקוחות ברחבי העולם, כולל עשרות ארגונים עם התקנות קיימות בישראל.

ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק, ציין כי "הפלטפורמה של Precise מסייעת לארגונים לשפר בצורה דרמטית את ביצועי היישומים הקריטיים ולהפחית למינימום את הדאון טיים של המערכות. פתרונות אלה משפיעים בצורה חיובית על היכולת של הארגון והמשתמשים לבצע את משימותיהם בלי בזבוז מיותר של משאבים בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים