סקר: הטכנולוגיה מגבירה את התפוקה – אך מאריכה את שעות העבודה

39% מהמשיבים ציינו כי הודות לטכנולוגיה, שעות העבודה שלהם גמישות יותר, ו-35% ציינו כי בשל השימוש בה הם עובדים שעות רבות יותר מדי יום

יותר טכנולוגי, יותר עבודה. איור: BigStock

השימוש שעושים העובדים האמריקנים בטכנולוגיה מגביר את התפוקה שלהם, אך מצד שני גורם לרבים מביניהם לעבוד שעות ארוכות יותר – על פי סקר שערך מכון Pew Research Center.

מהסקר, שנערך בספטמבר 2014 בקרב 535 משיבים, עולה כי 46% מהעובדים בארצות הברית סבורים כי האינטרנט, הדואר האלקטרוני והטלפונים הסלולריים הגבירו את התפוקה שלהם בעבודה, בעוד ש-7% סבורים כי התפוקה שלהם דווקא ירדה.

39% מהמשיבים ציינו כי הודות לטכנולוגיה, שעות העבודה שלהם גמישות יותר, ו-35% ציינו כי בשל השימוש בה הם עובדים שעות רבות יותר מדי יום.

54% מהמשיבים השיבו שיש לאינטרנט "חשיבות רבה" לביצוע עבודתם, ו-61% ציינו כך לגבי הדואר האלקטרוני. רק 35% ציינו "חשיבות רבה" לגבי הטלפון הנייח ורק 24% ציינו כי לא יוכלו לבצע את עבודתם ללא טלפון סלולרי.

"למרות ההתפתחות המהירה של אמצעים חדשים לתקשורת דיגיטלית, ולמרות איומים פוטנציאליים דוגמת מתקפות פישינג, תוכנות זדוניות ודואר זבל, ולמרות האזהרות על פגיעה בתפוקה ועומס מידע, מתברר כי הדואר האלקטרוני עדיין נחשב בעיני העובדים כאמצעי חשוב לביצוע עבודתם", ציינו מחברי המחקר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים