קבוצת יעל החלה לשווק את פתרונות ה-CRM בענן של Salesforce בישראל

מדובר בפלטפורמה לניהול קשרי לקוחות, עובדים ושותפים, בשלושה מודולים עיקריים: מכירות, שירות ושיווק

אמיר רוזן, מנהל אגף Business innovations ביעל תוכנה

קבוצת יעל החלה לשווק את פתרונות ה-CRM בענן של Salesforce בישראל. יעל תוכנה תשווק את הפתרונות של Salesforce לארגוני האנטרפרייז בשוק המקומי, ותציע להם אף שירותי הטמעה ויישום.

Salesforce מספקת פלטפורמה לניהול קשרי לקוחות, עובדים ושותפים, המאפשרת לחשוף ממשקים ולבנות יישומים לדור חדש של מכשירים. לפלטפורמה שלושה מודולים עיקריים: מכירות, שירות ושיווק.

מודול המכירות Sales Cloud מציע ניהול מכירות במובייל עבור עובדי השטח, מכירות הפנים נהנים לא פחות מהלידים המוזנים ומנהלי המכירות יכולים לדעת בדיוק אילו תהליכים יסגרו ומתי. מודול השירות Service Cloud עוזר לארגונים לבנות את נאמנות הלקוחות שלהם, כמו גם להגדיל את אפקטיביות השירות ונציגי השירות ואת פוטנציאל המכירה. מודול השיווק ExactTarget Marketing Cloud מאפשר למשווקים לייצר לכל מוצר קמפיין 1:1 המשלב ערוצי דיגיטל שונים: אי-מיילים, מובייל, רשתות חברתיות ו-ווב.

אמיר רוזן, מנהל אגף Business Innovations ביעל תוכנה, אמר כי "הפתרון של Salesforce עולה בקנה אחד עם מערך הפתרונות שאנחנו מציעים. המומחיות שלנו בעולמות אלה הכוללים, בין היתר, את פתרונות ותשתיות הענן לצד מומחיות וניסיון בשוק ה-IT והאינטגרציה מאפשרים לנו לספק ללקוחות פתרון הוליסטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים