אחרי ההסכם עם מוזילה: עלייה בנתח של יאהו! בשוק החיפוש בארצות הברית

הנתח עלה מ-8.6% באמצע נובמבר ל-10.9% באמצע ינואר - כך עולה מנתונים שפרסמה StatCounter

עוד גילוי של פעילות עוינת נגד משתמשים. יאהו. צילום: BigStock

ההסכם של יאהו! (!Yahoo) עם מוזילה (Mozilla), שבמסגרתו הוגדר מנוע החיפוש שלה כברירת המחדל בפיירפוקס (Firefox) בארצות הברית, הוביל לעלייה בנתח השוק שלה שם מ-8.6% באמצע נובמבר ל-10.9% באמצע ינואר – כך עולה מנתונים שפרסמה StatCounter, שתוכנות הניתוח שלה פועלות בכשלושה מיליון אתרי אינטרנט.

זהו הנתח הגבוה ביותר שהשיגה יאהו! בחמש השנים האחרונות, על פי חברת המחקר. באותה התקופה ירד הנתח של גוגל (Google) מ-77.3% ל-74.8%, בעוד שבזה של בינג (Bing) נרשמה עלייה קלה – מ-12.1% ל-12.4%.

"חלק מהאנליסטים צפו כי נתח השוק של יאהו! ירד בינואר, לאחר שמשתמשי פיירפוקס יספיקו להחליף את מנוע החיפוש ולשוב ולהגדיר את גוגל כברירת מחדל. בפועל, הנתח עלה בחודש זה ב-0.5%", ציין אודהן קולן, מנכ"ל StatCounter.

"איננו נוהגים להגיב על נתונים סטטיסטיים שמפרסמים גורמים מצד שלישי", נמסר בתגובה מיאהו! "עם זאת, אנחנו מרוצים משיתוף הפעולה עם מוזילה ומצפים להמשיך לקדם את הטכנולוגיה ביחד איתה. זהו שיתוף הפעולה החשוב ביותר של יאהו! בחמש השנים האחרונות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים