סינגולריטים מחלקת 100 אלף שקלים למעצבים ברשת

בקבוצת ההשקעות מבקשים לשים את המעצבים במרכז ומקיימים את תחרות Innovation Awards 2015, שתתרכז בשינוי העיצוב של שירותי מייל, דפדפנים, כלים פיננסיים ואתרי חדשות

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

קבוצת ההשקעות סינגולריטים הכריזה על תחרות עיצוב ברשת בארבע קטגוריות: מייל, דפדפן, פיננסים וחדשות. לכל אחד מהזוכים בתחרות, בכל אחת מארבע הקטגוריות, יוענק פרס כספי בסך של 25 אלף שקלים.

מארגני התחרות, Innovations Awards 2015, מזמינים מעצבים, רעיונאים ואנשי UX להגיש את הרעיונות לתחרות עד 1 במרץ. הזוכים ייבחרו על ידי פאנל שופטים, ביניהם: ארז פילוסוף, מייסד וואלה! ואפליקציית המייל HOP; אור ארבל, מנכ״ל Yo; אופיר גרטנר, מנכ״ל Invest.com; ועידו שדה, סמנכ״ל התפעול של מובלי (Mobli).

בסינגולריטים מציינים כי התחרות מתקיימת מאחר ש-"למרות הקצב המסחרר בו מתקדמת הטכנולוגיה, עדיין יש כלים שלמרות שאמנם עברו 'מתיחות פנים' שונות אולם לא השתנו הרבה במהותם לאורך השנים. לעומת חלק מהאפליקציות והשירותים המתקדמים הזמינים כיום, יש שירותי אי-מייל, דפדפנים, אתרי חדשות וכלים פיננסיים שעדיין ניכר שהם 'תקועים' ואף אחד מהם לא עבר עדיין מהפכה של ממש. את זה אנחנו מנסים לשנות באמצעות התחרות".

משה חוגג, שותף-מנהל ומייסד סינגולריטים, אמר כי ״אני רואה בישראל חדשנות על בסיס יומיומי אבל יש תחומים בהם עוד לא הייתה מהפכה. שירותי מייל, דפדפנים, אפליקציות פיננסיות ואתרי חדשות עדיין פועלים בדיוק באותה צורה בה פעלו לפני 10 שנים. אנחנו רוצים לתת למעצבים את האפשרות והתמריץ להגיש את העיצוב שיביא לשינוי משמעותי בתחומים האלה״.

״תעשיית ההיי-טק תמיד שמה את המתכנת במרכז", הוסיף. "אנחנו שותפים לדעה שמתכנתים ומהנדסים חשובים מאוד, ובמקביל סבורים שמעצבים חשובים לא פחות וראויים לקבל במה. אפליקציות כמו טינדר (Tinder) וסנאפצ׳ט (Snapchat) מוכיחות שלפעמים עיצוב וממשק משתמש נכונים עושים את כל ההבדל. למתכנתים יש האקתונים באופן תדיר, אך למעצבים אין אירועים דומים. באמצעות התחרות הזו, אנחנו רוצים להוביל תנועה ששמה את המעצב במרכז וחושפת את יצירתיות הקהילה״.

שמות הזוכים בתחרות יוכרזו ב-8 במרץ.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים