הערכות: טים קוק יגיע היום לישראל

מנכ"ל אפל ייפגש הערב (ד') עם הנשיא לשעבר, שמעון פרס, ומחר יחנוך את מרכז הפיתוח של החברה בהרצליה פיתוח – כך על פי דיווח בידיעות אחרונות

נכנס חזק בפייסבוק. טים קוק, מנכ"ל אפל

האם טים קוק, מנכ"ל אפל (Apple), ינחת בישראל היום (ד')? לאחר שבשבוע שעבר פורסמו בכלי התקשורת דיווחים על כך שקוק יגיע ארצה, שהתבררו כלא נכונים, הבוקר פרסם מוסף ממון של ידיעות אחרונות ידיעה לפיה הוא ינחת בארץ היום, ייפגש בערב עם הנשיא לשעבר, שמעון פרס, ומחר יחנוך את המשרדים החדשים של החברה בהרצליה פיתוח.

כמו בעניינים אחרים הקשורים באפל, ביקורו של קוק בישראל הוא סוד כמוס, שהפצתו ניזונה מהערכות. משכך, אין אישור רשמי לכך שיגיע, אם בכלל, ומתי הוא אמור לנחות בארץ – האם עשה זאת כבר או שמא זה יקרה בשעות הקרובות. מחר אמור להיערך טקס חנוכת משרדי אפל החדשים, שלכבודו, לפי ההערכות, מגיע אלינו קוק. הוא לא ייפגש עם גורמים בתעשיית הסלולר הישראלית, אלא כאמור, רק עם פרס, הנשיא לשעבר, ויערוך ביקור בירושלים, על פי הדיווח.

לאחר שרכשה שתי חברות בישראל, שעל בסיסן הוקם מרכז הפיתוח שלה בארץ, אפל מעסיקה כיום כ-800 עובדים, שיעברו למשרדיה החדשים בהרצליה, ועוד כ-200 איש במשרדי החברה בחיפה. נראה שמרכז פיתוח שכולל כ-1,000 עובדים הוא סיבה מספיק טובה שהמנכ"ל של חברת הענק ינכח בטקס פתיחת המשכן החדש שלו.

כמו מכשיריה של אפל, גם המרכז בהרצליה פיתוח יהיה כנראה אבן חן ארכיטקטונית בנוף הישראלי, ויכללו שני בניינים שיחוברו באמצעות גשרוני מתכת. מאחד הבניינים תצא קוביית מתכת תלויה של שבע קומות ובריכה ביולוגית מעוצבת באבן פסיפס תקשט את הבניינים. כמו כן, עובדי החברה ייהנו ממסעדת יוקרה מעוצבת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים