קוואלקום הכריזה על מערכות על שבב חדשות

רשימת המכולת הטכנולוגית מפתה מאוד: שתי מצלמות, יכולת להחזיק שני סימים בו זמנית ואפילו הצגת וידיאו במהירות 4K

ילדים חדשים למשפחת השבבים

קוואלקום (Qualcomm) הכריזה כי היא מרחיבה את קו מוצרי המערכות על שבב שלה, תוך שהיא מוסיפה שתי מערכות חדשות לקו המוצרים מסוג Snapdragon 600 ושתי מערכות נוספות לקו מוצרי ה-Snapdragon 400.

פתרונות ה-Snapdragon 620 וה-Snapdragon618 מציעים שימוש בחיבוריות אותה מכנה החברה X8 LTE או תמיכה ב-LTE בקטגוריה 7, שמאפשרת הורדה בקצב מרבי של 300 מסל"ש והעלאה בקצב מרבי של 100 מסל"ש. בנוסף, טלפונים שיבוססו על מערכות אלה יציעו תמיכה בשני סימים של LTE בו זמנית.

הרכיבים החדשים במוצרים יהיו: שבב ה-Adreno הגרפי של קוואלקום, אפשרות לשימוש בשתי מצלמות עם רזולוציה של 13 מגה פיקסל ומעבדי אותות תמונה כפולים. המצלמות העדכניות יוכלו לצלם ולהציג וידאו ברמה של 4K, בראשונה בסדרת מעבדי ה-Snapdragon 600.

דגם אחר הוא ה-Snapdrgon 425, שיוביל את מכשירי שוק הביניים של קוואלקום. המכשיר יהיה מצויד במודם LTE בקטגוריה 7. מבחינת יכולת צילום, המערכת תציע רמה של 1080p לכל היותר.

מוצר השבב האחרון החדש שמציעה החברה הוא Snapdragon 415. מדובר בפיתרון זהה ל-425 אך כולל מודם LTE בקטגוריה 4 עם מהירות הורדה מרבית של 150 מסל"ש.

"מאז ומתמיד, האסטרטגיה של קוואלקום הייתה להציג מאפיינים מובילי תעשייה ברמת מעבדי הפרימיום Snapdragon 800 תחילה ולאחר מכן להרחיב את הפריסה של מאפיינים אלה למוצרי Snapdragon ברמות 600, 400 ו-200. רק כך נוכל לסייע ללקוחותינו לספק חוויית משתמש מעולה לצרכנים המחפשים תמורה גבוהה למחיר", אמר אלכס קטוזיאן, סמנכ"ל בכיר לניהול מוצר בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים