Software AG תציע את פתרונותיה בענן של AWS

החברה הכריזה על מיזם חדש בשם "טרנספורמציה לענן", שנועד לסייע לארגונים לגבש וליישם אסטרטגיות בתחום

18/03/2015 14:29
תצוגת פתרונות Software AG בענן של אמזון בתערוכת CeBIT 2015 בהנובר, גרמניה

Software AG הכריזה בתערוכת CeBIT 2015, שנערכת השבוע בהנובר, גרמניה, על מיזם חדש בשם "טרנספורמציה לענן", שנועד לסייע לארגונים לגבש וליישם אסטרטגיות ענן מיטביות. בחברה הוחלט להטמיע במהלך השנה את כל פורטפוליו מוצרי הענן ב-AWS של אמזון (Amazon).

כבר כעת רצות על AWS חבילות המוצרים Alfabet Cloud ו-ARIS Cloud של החברה. פתרונות אלה מכסים את כל ההיבטים של תכנון IT וניהול פורטפוליו IT, כמו גם את תחום ניתוח התהליכים העסקיים. הם מאפשרים לארגונים לזהות את נכסי ה-IT בהם ניתן לעשות שימוש אופטימלי בענן מהיבטי גישה נוחה, עלות נמוכה, רגולציה ואבטחת מידע, וכיצד ניתן להתאים את התהליכים העסקיים לסביבת ענן.

"Software AG מחויבת להגדלת אפשרויות הבחירה של לקוחותיה ונוחות השימוש שלהם בכל מקום שהדבר מתאפשר, והמעבר לענן הינו צעד משמעותי קדימה בכיוון זה", אמר ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG. "הדבר מסייע לארגונים ולממשלות לתכנן ולהטמיע אסטרטגיות וארכיטקטורות ענן גם מתוך הענן עצמו, באופן החוסך בעלויות מההתחלה".

"כיום, יותר מתמיד, ספקי תוכנה עצמאיים מחפשים פתרונות IT המאפשרים להם לנוע במהירות, לצמצם עלויות ולתת שירות טוב יותר", אמר טרי וייס, סגן נשיא ב-AWS. לדבריו, "Software AG היא דוגמה לספקית תוכנה שבחרה ב-AWS על מנת למנף את הפלטפורמה שלנו לטובת התרחבות עולמית, באמצעות פתרונות מבודלים ובעלי ערך מוסף גבוה".

ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG. צילום: פלי הנמר

ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG. צילום: פלי הנמר

בכוונת Software AG להטמיע ב-AWS במרוצת השנה הנוכחית את webMethods Integration Cloud, המציעה יכולות אינטגרציה במודל פלטפורמה כשירות, ולהטמיע את webMethods AgileApps Cloud לפיתוח אפליקציות שמנהלות אירועים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים