Software AG השיקה פתרון לניתוח אירועים ולהגנה על מידע בזמן אמת

ADABAS הוא פתרון למניעת הונאות שמגן על ארגונים מנזק כספי או מפגיעה קשה במוניטין שלהם

19/03/2015 16:11
ד"ר ג'ון בייטס, ה-CMO וחבר מועצת המנהלים של Software AG. צילום: פלי הנמר

Software AG השיקה בתערוכת CeBIT 2015, שמתקיימת השבוע בהנובר, גרמניה, את פתרון Event Analytics for Adabas. הפתרון משתמש בטכנולוגיית אבטחת ה-Big Data כדי להגן על מידע עסקי רגיש שנמצא על חומרה מקומית בארגון (On-premise). הוא מנטר דינמית מידע רגיש שמניע פעילות עסקית חשובה שמעובדת על ידי מסדי המידע של ADABAS, ומתריע בהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש על כל כניסה למידע ועדכונים שנעשים מחוץ לזמנים מוגדרים ומאזורים גיאוגרפיים חריגים. ככלל, הוא מצביע על כל חריגה מהקריטריונים.

Event Analytics for ADABAS ממנף את Apama Streaming Analytics, פלטפורמה בעלת מנוע לעיבוד אירועים מורכבים (CEP – Complex Event Processing), המאפשרת ניתוח מידע בזמן אמת מיד עם איסופו, לקבלת החלטות ולמתן תגובה עסקית אוטומטית מתאימה. השילוב ביניהם מאפשר לנטר אירועים בזמן אמת במסד הנתונים ולהתריע על איומים אפשריים.

היישומים העיקריים של הפתרונות הם בניהול Big Data רגיש בתחומי הפיננסים, המיסוי, רשומות רפואיות, תשלומים באשראי, זהויות, משכורות ועוד. ל-Adabas היכולת להריץ יותר מ-1,183,000 פקודות בשנייה. הדבר משול למקרה בו כל הצופים ב-16 משחקי המחזור בליגת הפוטבול האמריקנית NFL מבקשים בו זמנית מהבנק שלהם, המנהל את אותו מסד נתונים, לשלוח לטלפון הסלולרי את סטטוס חשבון הבנק שלהם, ומקבלים מענה באותו הזמן, בתוך פחות משנייה.

"ההפסדים הפיננסיים שעלולים לצבור ארגונים או גופים ממשלתיים בעקבות פריצה למידע או כל גישה לא מורשית לנתונים גדולים בהרבה מכל גניבה של מזומן", אמר ד"ר ג'ון בייטס, ה-CMO וחבר מועצת המנהלים של Software AG. הוא נכנס למועצה לפני כשנתיים, לאחר ש-Software AG רכשה את Apama שהקים. לדבריו,  "ארגונים מחויבים להטמיע אבטחת מידע דיגיטלי ברמה שננקטת בכספות הפיזיות השמורות ביותר של הזהב בפורט נוקס בארצות הברית, מבלי להגביל גישה לגיטימית למידע. פתרון Event Analytics for ADABAS עושה זאת ומשדרג מהותית את היכולות של לקוחותינו להגן בצורה מלאה על מסדי הנתונים הקריטיים שלהם".

APAMA ל-ADABAS: חברת Software AG היא היחידה שמציעה את הפלטפורמה הדיגיטלית העסקית (Digital Business Platfor) שמאפשרת חיבוריות לאורך שכבות ה-IT בארגון – משכבת התשתיות של עיבוד התנועות ועד אנליטיקה בזמן אמת בשכבה העליונה של תפעול התובנות העסקיות. צילום: פלי הנמר.

ד"ר בייטס, שהשיק באירוע את ספרו החדש Thingalytics, שמציג את תובנות האנליטיקה בזמן אמת בעידן האינטרנט של הדברים, עם עשרות מיליארדי המכשירים המחוברים. צילום: פלי הנמר.

הספר. צילום: פלי הנמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים