פינטרסט רכשה סטארט אפ בשם הייק

מדובר ברכישה השביעית בתולדותיה של החברה, שמבקשת לשנות לחלוטין את תחום החיפוש ולהפוך אותו לויזואלי במקום טקסטואלי

לוקחת על עצמה משימה מעניינת. פינטרסט

פינטרסט (Pinterest) הודיעה ביום שישי על רכישתו של סטארט אפ קטנטן בשם הייק (Hike Labs). סכום הרכישה לא פורסם.

שני מייסדיה של הייק, ג'ייסון שלאן ומייק דמרס, השיקו את החברה בחודש יוני האחרון כשמטרתם הייתה פיתוח של מוצרי מובייל ו-ווב עם התמקדות ברשתות חברתיות, והאפליקציה הראשונה שהחברה ייצרה נקראת דראפטי (Drafty) – המנסה להפוך את הבלוגינג בסלולר לפשוט יותר. בפינטרסט מייעדים את שלן ודמרס לעבודה במחלקות המוצר וההנדסה – שם יעבדו השניים על נושא הגילוי.

גילוי (Discovery), הוא אחת בעיות שנמצאות בבסיס התוכנית העסקית של פינטרסט – החברה מחפשת למלא את החלל בין רעיון וחיפוש ספציפי, כך שלאנשים יהיה קל יותר למצוא את מה שהם מחפשים גם אם יש להם רעיון מאוד בסיס בקשר אליו. בפינטרסט, כיאה לרשת חברתית המורכבת מתמונות ומרעיונות ויזואלים, מבקשים להפוך גם את החיפוש לויזואלי, דבר שיכול להפוך אותה למתחרה של גוגל (Google) בתחום הפירסום, תחום שעשוי להשתנות לחלוטין במידה והחיפוש יהפוך ממבוסס טקסט למבוסס אימג'.

הרכישה מצטרפת לקומץ רכישות של פינטרסט, והיא השביעית במספר אחרי פאנצ'פורק (Punchfork), לייבסטאר (Livestar), האקמטר (HackMeter), ויז'ואל גראף (Visual Graph), אייסברגס (Icebergs) וקוסיי (Kosei). במרץ גייסה פינטרסט סכום עצום של 367 מיליון דולרים, לפי הערכת שווי של 11 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים