עליות לצ'ק פוינט: ההכנסות גדלו ב-9% והרווח הנקי – ב-5%
החברה פתחה את השנה עם הכנסות בסך 373 מיליון דולר ורווח נקי של 161 מיליון
צ'ק פוינט (Check Point) פתחה את 2015 עם עליות בסעיפים העיקריים שלה: מהדו"חות שפרסמה החברה הבוקר (ב') עולה כי הרווח הנקי שלה ברבעון הראשון של השנה גדל ב-5.09% ל-160.88 מיליון דולר, הרווח הנקי למנייה זינק ב-16.22% וההכנסות עלו ב-8.87% ל-372.58 מיליון.
חלוקת ההכנסות לסעיפים מעלה כי צ'ק פוינט עשתה במהלך הרבעון חיל במכירות המנויים: אלה צמחו ב-20.39% ל-74.35 מיליון דולר. ההכנסות ממכירת מוצרים ורישיונות גדלו ב-5.89% ל-114.3 מיליון דולר וממכירת עדכונים – ב-6.62% ל-183.93 מיליון.
ההוצאות הגולמיות רשמו עלייה של 6.31% ל-41.33 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-9.2% ל-331.25 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-88.91%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-11.32% ל-175.56 מיליון דולר והרווח גדל ב-6.78% ל-197.02 מיליון.
גיל שווייד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, אמר כי "השגנו ברבעון הראשון הכנסות בכל הסעיפים, קצב החידושים של החברה גבר ואנחנו מתמקדים בשני תחומים: מניעת איומים וניידות".
במסיבת עיתונאים שכינסה החברה הבוקר, לכבוד פרסום התוצאות, ציין שווייד כי צ'ק פוינט גייסה ברבעון הנוכחי כ-200 עובדים ומתכוונת להמשיך ולגייס. כמו כן, הוא אמר כי "נשמח למצוא עוד חברות על מנת לרכוש".
תגובות
(0)