סאנגארד חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מטריקס לשיווק מוצריה בישראל

הפתרונות כוללים מערכות למסחר מקומי ובינלאומי, ניהול סיכונים וייעול תפעולי כמו התאמות נתונים פיננסים ● אתי טקש, מנכ"לית סאנגארד ישראל: "מדובר בראשון בסדרת שיתופי פעולה בשוק המקומי"

שיתוף פעולה עם מטריקס. סאנגארד

סאנגארד (Sungard) חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק חלק ממוצריה ושירותיה עם קבוצת מטריקס.

במסגרת ההסכם ישיקו הצדדים שירותים חדשים המיועדים למגזר הפיננסי-טכנולוגי בישראל. מדובר במערכות למסחר מקומי ובינלאומי, ניהול סיכונים וייעול תפעולי כמו התאמות נתונים פיננסים. שתי החברות הודיעו כי יקדמו יחד מהלכי שיווק לשירותים המוצעים, כגון כנסי לקוחות ופעולות נוספות.

אתי טקש, מנכ"לית סאנגארד ישראל, אמרה כי "שיתוף הפעולה שלנו עם מטריקס הוא ראשון בסדרת מוקדי שיתוף פעולה בשוק הישראלי, והוא חלק מתהליך אסטרטגי לחיזוק הקשר מול גורמי הממשל והרגולציה בישראל".

מימין: אתי טקש, מנכ"לית סאנגארד ישראל, וד"ר איתן לסרי, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברה. צילום: פלי הנמר

מימין: אתי טקש, מנכ"לית סאנגארד ישראל, וד"ר איתן לסרי, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברה. צילום: פלי הנמר

פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר כי "שיתוף הפעולה עם סאנגארד הוא חלק ממדיניות החברה להיות שותפה בשינויים המאתגרים של המערכת הפיננסית בישראל. פתרונות סאנגארד מספקים מענה מקיף וכולל לצרכים אלה".

סאנגארד היא חברת IT המתמקדת בפתרונות מיכון למגזר הפיננסי, עם כ-13 אלף עובדים ו-16 אלף לקוחות ב-70 מדינות. הפתרונות מסייעים לקדם את התהליכים הרבים הכרוכים במסחר, ניהול תיקי השקעות, חשבונאות ונכסי השקעה. בין לקוחותיה נמנים בנקים, ברוקרים, מנהלי נכסים, סוחרים, מנהלי סיכונים, מנהלי קרנות גידור ועוד. הסניף הישראלי מנוהל על ידי אתי טקש כמנכ"לית וד"ר איתן לסרי, המשמש כמנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים