דורות מגופי פיקוד ובקרה הטמיעה פלטפורמת דאסו סיסטמס בעלות מיליון שקלים

השימוש יהיה בפלטפורמת ה-3DExperience, שתאפשר לנהל את כל המידע ההנדסי בארגון ולשפר את שיתוף הפעולה בין המוקדים השונים של הפעילות, גם בארץ וגם בחו"ל

דורות מגופי פיקוד ובקרה

חברת דורות מגופי פיקוד ובקרה, שמייצרת ומשווקת פתרונות לבקרת נוזלים במים, תשתמש בפלטפורמת 3DExperience של דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes) לפיתוח וניהול כלל המידע ההנדסי בחברה. היקף הפרויקט כמיליון שקלים והוא מובל על ידי סיסטמטיקס.

פלטפורמת ה-3DExperience תאפשר לדורות לנהל את כל המידע ההנדסי בארגון ולשפר את שיתוף הפעולה בין המוקדים השונים של הפעילות, גם בארץ וגם בחו"ל. בנוסף, יכולות הפלטפורמה להתממשק עם מערכת ה-ERP ולחבר בינה ובין המידע ההנדסי יביא לארגון תועלת רבה, ישפר זמן יציאה לשוק ויסייע לחברה להגיב במהירות לדרישות הלקוחות בשוק תחרותי מאוד.

"על אף שמדובר בארגון עם פעילות בינלאומית ענפה, בדורות עבדו עד לאחרונה רק עם מסמכי CAD מנוהלים ידנית ותוכנות שרטוט שהותאמו מקומית לחברה ," מספר איל שוריאן, מנהל מכירות CATIA-ENOVIA בסיסטמטיקס. "מדובר בחברה שמרבית המכירות שלה הן בעולם, בעיקר בשווקים בינלאומיים, ועם יותר מ-300 עובדים הפזורים ברחבי העולם".

לדברי מאור אביטל, מנהל ההנדסה בדורות מגופי פיקוד ובקרה, "הטמעת פלטפורמת 3DExperience בדורות תביא לשיפור משמעותי בניהול המידע הקשור למחזור חיי המוצר ולזמינות המידע והנגישות אליו לכלל עובדי החברה. המערכת תתרום לתהליך החדשנות הארגונית ותאפשר לדורות להתמודד עם דרישות השוק המשתנות, לפתח מוצרים מובילים ולהקדים את השקתם. בנוסף, באמצעות המערכת, כל התהליכים ההנדסיים שמתבצעים כיום ידנית יהפכו להיות ממוחשבים ומבוקרים, דבר שיביא למניעה של טעויות אנוש ולחיסכון בזמן ובמשאבים".

"אני מאמין כי הטמעת פלטפורמת ה-3DExperience בדורות תעבור בצורה חלקה, בעיקר כיוון שכבר יש להם את פתרון Solidworks שלנו", אמר אלי בויקיס, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "יתרה מזאת, אני מאמין כי הפלטפורמה תביא לדורות ערך רב בכל הקשור לחסכון בזמן ובכסף, כמו גם ביצירת שיתופיות ושקיפות טובה יותר ברחבי כל הארגון."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים