טום פלינק, סגן נשיא בסיטריקס: "ישראל חשובה לנו; זה שוק עשיר, טכנולוגי ורווי בחדשנות"

"עד כה ישראל הייתה שייכת לאזור מזרח אירופה וצפון אירופה, אבל כחלק מהרצון שלנו להתמקד במדינה, אנחנו מעבירים אותה לאזור דרום ומערב אירופה", אמר פלינק - סגן נשיא למכירות ושירותים לאזור EMEA, בכנס השנתי של סיטריקס באורלנדו ● מארק טמפלטון, מנכ"ל החברה, הציג hub שיכול לעבוד עם כל מסך ונועד לאפשר למשתמשים לעבור משולחן עבודה אחד לשני

טום פלינק, סגן נשיא למכירות ושירותים לאזור EMEA בסיטריקס

"ישראל היא מדינה מאוד חשובה עבורנו. מדובר בשוק עשיר – מאוד טכנולוגי ורווי בחדשנות, שמאמץ את המוצרים שלנו בקלות, ויש לנו שם שיתוף פעולה עם הרבה מאוד ספקים טכנולוגיים", כך אמר טום פלינק, סגן נשיא למכירות ושירותים לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) בסיטריקס (Citrix).

פלינק, שחלק את הבמה עם לוקה מרינלי – עוזר סגן נשיא לתחום ערוצי מכירה ואסטרטגיה בסיטריקס, אמר את הדברים באירוע Q&A שנערך במהלך הכנס השנתי של סיטריקס, Citrix Synergy, שמתקיים בימים אלה באורלנדו שבפלורידה.

פלינק סיפר על תהליך הארגון מחדש שעובר אזור EMEA בחברה, ועל המקום של ישראל בתוכו: "עד כה ישראל הייתה שייכת לאזור מזרח אירופה וצפון אירופה, אבל כחלק מהרצון שלנו להתמקד במדינה, אנחנו מעבירים אותה לאזור דרום ומערב אירופה", אמר והסביר על התחומים החזקים של סיטריקס בישראל: "הלקוחות שלנו שם משקיעים במה שאנחנו עושים, ואפשר לראות את זה החל מהדטה-סנטר ועד למשתמש הקצה. מבחינת מגזרים, אפשר להגיד שמגזר הפעילות החזק שלנו בישראל הוא בנקאות ושירותים פיננסיים, שכמובן מה שחשוב להם במיוחד הוא כל נושא אבטחת המידע".

סיטריקס מציגה: Flex Desking

מוקדם יותר, תפס את הבמה ביום השני ברציפות מנכ"ל סיטריקס, מארק טמפלטון, שהרחיב מעט על חלק מהשירותים עליהם דיבר ביום הראשון של הכנס, והראה מספר חידושים נוספים שהחברה עובדת עליהם. החלק המעניין ביותר הגיע בסוף ההרצאה, כשטמפלטון הראה מכשיר חדש שהחברה מייצרת: Workspace hub – רכיב חומרה שמיועד לעבוד עם כל סוג של מסך. ה-hub כולל שני חיבורים – EGA ו-HDMI, וכמובן בלוטות' ו-WiFi.

ה-hub מיועד לעבוד בשתי דרכים: הראשונה היא בחיבור אוטומטי – בכל פעם שמכשיר מבין אלה הרשומים יגיע לטווח שבו נמצא ה-hub, משטח העבודה יוקרן באופן אוטומטי על פני מסך וברגע שהמכשיר יצא מהטווח, המצב יחזור לקדמותו. הדרך השנייה היא ידנית – המכשיר יקבל התראה על המצאותו בטווח ויצטרך "להחליט" האם להקרין או לא להקרין את התמונה על המסך.

מארק טמפלטון, מנכ"ל סיטריקס, מציג את ה-Workspace Hub על הבמה באורלנדו

מארק טמפלטון, מנכ"ל סיטריקס, מציג את ה-Workspace Hub על הבמה באורלנדו

אורכו של ה-hub הוא 8 סנטימטרים בלבד, אולם טמפלטון לא נתן לגודל להוריד את התלהבותו: "אנחנו מנסים להביא את הכח של האינטרנט של הדברים אל הסביבה העסקית כדי להגביר את הפרודוקטיביות של אלה שצריכים להשתמש בסביבת העבודה הזו, כמוכם למשל", אמר. כמו כן, טמפלטון מאמין בכוחו של המכשיר לשנות את סביבת העבודה לחלוטין: "סוג כזה של טכנולוגיה יכול לאפשר פלקס-דסקינג (Flex Desking, התהליך של מעבר משולחן עבודה אחד לשני, ע.פ) בצורה חדשה ומלהיבה".

המדובר אמנם באבטיפוס בינתיים, אבל כזה שייתכן מאוד שהשימוש בו יוביל לסוג שונה של משרדים ומרחבי עבודה. כשטמפלטון האיץ במאזינים שלו לחשוב על מרחבהעבודה כמשהו כוללני, הוא דיבר על המכשיר הזה.

הכותב הינו אורח החברה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים