"למרות המצב של נט-אפ בעולם – הסניף הישראלי החל בפרויקטים חדשים"

"החברה ממשיכה בישראל כרגיל", אמר גורם המעורה בשוק ● נט-אפ אף גייסה באחרונה בישראל מספר עובדים בתחומי המכירות והשירות, כחלק מגיוס של 400 איש ברחבי העולם

כנס שותפים. נט-אפ

נט-אפ (NetApp) גייסה באחרונה לשורותיה כ-400 עובדים, בתחומי המכירות, ניהול המכירות והשירות. לאנשים ומחשבים נודע כי חלקם גויס בסניף הישראלי של החברה.

גורם המעורה בשוק האחסון בארץ אמר כי "למרות המצב של נט-אפ בעולם, הפעילות של הסניף הישראלי ממשיכה כרגיל. החברה ממשיכה לבצע ולתחזק פרויקטים קיימים ולצד זה החלה בפרויקטים בקרב לקוחות ארגוניים חדשים".

הוא ציין את העובדה שמשרד הביטחון האריך עד סוף 2017 את ההסכם הרב שנתי לרכישת מערכות האחסון של נט-אפ עבור צה"ל. החברה זכתה ב-2010 במכרז אחסון ענק בצה"ל, בהיקף כספי של מאות מיליוני שקלים למשך שנים, לטובת אחסון אחוד בסביבת NAS. הוא נערך מול מנהל הרכש לתקשוב ולמודיעין במשרד הביטחון, כאשר הלקוח, צה"ל, נעזר באנשי מקצוע מאגף התקשוב. את ההתנהלות מול החברה ערך אליעזר ("איקו") חסון, סגן בכיר לראש המנהל. המגעים התנהלו בניו-יורק, בהשתתפות נציגי צה"ל ומשרד ראש הממשלה. בראש המשלחת עמד אהרון מרמרוש ממנהל הרכש.

המשמעות של הארכת ההסכם בין נט-אפ למשרד הביטחון היא חיסכון בסך עשרות מיליוני שקלים בעלויות האחסון של הצבא, שעומדות על מאות מיליוני שקלים בכל שנה. המאפיין את האחסון בצבא הוא נפחים גדולים עם קצב גידול מהיר, ריבוי מרכזי מחשוב, סביבה דינמית ושימוש באחסון עבור מערכות קריטיות. צה"ל הוא בעל צרכים משתנים במהירות ועל מערכות האחסון להיענות לגידול האקספוננציאלי בנפח המידע ולצורך בכך שחלק ניכר מהנתונים המאוחסנים יהיו נגישים ומיידיים.

עוד ציין הגורם כי הפעילות של נט-אפ ישראל מתאפיינת הן בהחלפת מערכות אחסון של ספקיות אחרות באלה של נט-אפ, לצד הרחבת ההטמעות בקרב לקוחות קיימים.
מנט-אפ ישראל לא נמסרה תגובה לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים