נט-אפ ישראל פתחה את שנת העסקים FY16 בכנס שותפים ייחודי

הכנס נערך במלון ומרכז האומניות אלמא שבזכרון יעקב, בהשתתפות 145 משותפי החברה, וכלל הדרכות, מפגשים מקצועיים ופעילות חווייתית

נט-אפ

נט-אפ (NetApp) פתחה את שנת העסקים FY16 בכנס שותפים ייחודי שנערך במלון ומרכז האומניות אלמא שבזכרון יעקב, בהשתתפות 145 משותפי החברה. הכנס כלל הדרכות, מפגשים מקצועיים ופעילות חווייתית.

אורח הכבוד והנואם המרכזי באירוע היה מייק ריילי, דירקטור אסטרטגיה וטכנולוגיה בתחום המכירות הגלובליות בנט-אפ, שמסר כי החברה מחזקת את מערך השירות והטיפול בלקוחות בעזרת גיוס מאות אנשי מכירות ברחבי העולם. בין החברות שמנהליהן השתתפו בכנס: אמת מיחשוב, הראל מערכות, 012, ווי אנקור, מטאוריט, טלדור, בינת, MindU וחברות נוספות.

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר כי פורטפוליו המוצרים של נט-אפ מספק מענה מלא ואיכותי לכל צרכי הלקוחות, אם בעזרת מוצרי הפלאש (Flash) ואם בהתממשקות לענן, תוך הצגת יכולות ניהול של כל סביבות האחסון.

עוד אמר פרייס  כי "עומדת בפנינו הזדמנות גדולה להציע ללקוחותינו טכנולוגיות מתקדמות והשגת ביצועים מרביים, תוך ניצול הטכנולוגיות המוכרות ויכולות הניהול של נט-אפ. מבדיקה שערכנו עולה כי הביצועים של פתרונות נט-אפ עולים על כל אלה של החברות המתחרות. הסניף הישראלי חיזק באחרונה את מערך המכירות באמצעות גיוס אנשי מכירות ושירות חדשים, והמגמה היא להמשיך להתרחב בעזרת השותפים העסקיים של החברה – גם בקרב לקוחות חדשים וגם בקרב לקוחות קיימים".

בנוסף, חולקו במהלך האירוע פרסים לשותפים המצטיינים של החברה, ביניהם אנשי E&M Computing, שזכו בפרס שותף השנה; ווי אנקור, שזכו בפרס נותן השירות המקצועי; דודי דביר מהראל טכנולוגיות, שזכה בפרס מהנדס המכירות של השנה; עידן עומסי מווי אנקור, שזכה בפרס ה-Pre sale המצטיין; יאיר ברמן מ-012-סמייל, שזכה בפרס ה-Business contribution של השנה; חן ראובן מ-TIE, שזכה בפרס ההצטיינות Rooky of the year; ופסח גולדמן מ-TIE, שזכה בפרס ה-Evangelist Of The Year.

חתמה את האירוע יעל ארד, שהרצתה על פריצת גבולות וסיפרה את סיפורה האישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים