One1 תשווק בישראל את פתרונות הווירטואליזציה והגישה ליישומים של אריקום

מוצר הדגל של החברה הוא Ericom Connect לניהול הגישה למשאבי מחשוב ארגוניים ● הפרויקטים יבוצעו בארגונים גדולים ובינוניים, ישירות ובאמצעות מפיצי משנה

רוני אנצ'ל, מנהל חטיבת המוצרים של One1

חטיבת המוצרים של One1 תשווק ותטמיע בישראל את הפתרונות של אריקום (Ericom Software). הפרויקטים יבוצעו בארגונים גדולים ובינוניים, ישירות ובאמצעות מפיצי משנה.

מוצר הדגל של החברה הוא Ericom Connect לניהול הגישה למשאבי מחשוב ארגוניים. הפתרון מאפשר ניהול וגישה מאובטחת לאפליקציות Windows ולשולחנות עבודה פיזיים ו-וירטואליים מכל מקום ומכל ציוד קצה, בין היתר מחשבי PC מסורתיים, לפטופים, טאבלטים וטלפונים ניידים. זאת, תוך התייחסות למגמות טכנולוגיות מרכזיות כמו מחשוב ענן, ניידות, BYOD וסקלאביליות.

ג'ושוע בכר, מנכ"ל אריקום, אמר כי "One1 מכירה היטב את הלקוחות ואת הצרכים בשוק הישראלי ושיתוף הפעולה בין שתי החברות הוא שילוב סינרגטי ייחודי". הוא ציין כי הפתרונות שישווקו בולטים בתחומים כמו החינוך, הרפואה, הפיננסים, השוק הממשלתי והשוק המוסדי.

לדברי רוני אנצ'ל, מנהל חטיבת המוצרים של One1, "שיתוף וניהול המידע העסקי מהווה צורך קריטי עבור ארגונים רבים. מוצרי אריקום מאפשרים גישה ותקשורת דו-כיוונית עם כל ציוד קצה הקיים כיום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים